Hej. Jeg er lige kommet tilbage fra studietur/druktur (i london) i en uges tid. Og da jeg starter maskinen siger den system temp: 24 grader og cpu temperaturen var nede på 22 grader, i idle selvfølgelig. Normalt ligger både cpu og system temp på et over de 30 grader. Kan det være fordi den bare har stået slukket i en uge ?:( Jeg syntes selv det lyder lidt mystisk :00
der jeg havde været på ferie i 14dages tid. der jeg var kommet hjem, og tændte min, syntes jeg at min pc kørte møg dårlig, men de er vel lidt underlige, når de får pauser:)
Det er vel ikke så mærkeligt ? alle komponenter har været kølet ned i lang tid og dit kabinet er sikkert også iskoldt, så derfor er temperaturen i PCen også lav. Men lad din PC køre nogle timer så bliver den varm og skal nok ryge op i temperatur igen. :e
#5: C'mon. Den bliver altså ikke køligere end normalt fordi den står ubrugt i længere tid :00 Dvs. hvis jeg lader min stå i ca. 1år så starter den faktisk op omkring de 5-6grader :)
jamen normalt er den aldrig tændt når jeg sover, så 12 timers afkøling burde vel at være nok. Men den har aldrig været 22 grader før :l #4 den kører ikke dårligere på nogen måde den var bare koldere de første 3 timer efter sin lille pause.