Hjælp til valg af ny computer

Diverse d.  09. oktober. 2004, skrevet af System
Vist: 150 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
09-10-2004 15:55:49
Svar/Indlæg:
0/11005
Jeg står og skal købe en ny computer :), men har desværre kun ca. 5.000,- at gøre godt med :l. Jeg kan desværre ikke selv samle den, så jeg er nødt til at købe den et sted hvor den er færdigsamlet efter mine ønsker. Har bla. kig på www.greendata.dk (jeg bor i Århus, så helst i dette område.

Er der nogen der har forslag til hvor jeg skal købe den?

Jeg kunne også godt bruge lidt inspiration til indholdet. Jeg skal bruge den til alm. hjemmebrug, lidt videoredigering, brænde en cd/dvd, samt lidt spil. De spil jeg typisk spiller, kræver ikke det helt vilde, da det primært er lidt ældre spil.

Jeg har forstillet mig en HD på 120 - 160 GB, et mindre grafikkort med 128 MB, 512 MB RAM, en DVD brænder (måske dual layer). Jeg er meget i vildrede omkring bundkort og chip.

Er her nogen som kan komme med forslag, som også holder prisen? ?:(

På forhånd tak for hjælpen

/jk501 (ny)
NPI

Superbruger
Tilføjet:
09-10-2004 16:22:50
Svar/Indlæg:
406/1
Før vi leder, hvad mener du så med at du desværge ikke selv kan samle den? er du meget klodset eller ved du bare ikke hvordan man gør? Der er nemlig mange fine guider på nettet, og vi kan helt sikkert også hjælpe dig over nettet langt hen af vejen... Med så lille et budget vil jeg nemlig klart råde dig til at samle den selv medmindre du kan finde et suverænt tilbud, det handler jo om at holde budgettet :)