Elitebruger
Tilføjet:
09-10-2004 16:01:00
Svar/Indlæg:
4263/107
Hey,
Sad og spillede lidt i går aftes, og efter ca. 30 min lukkede den pluseligt ned...(genstartede)
Underligt tænkte jeg, og troede at det var pga. ram timings...
Nåede ikke at komme ind i BIOS pga det pludselige nedlukning, og ente inde i windows igen...
"Skidt pyt, jeg checker de timings lidt senere" tænkte jeg, og ville lige herind for at følge med i forum...
Efter ca. 5-10 min kom der den "velkendte" *OMFG NONONO* popupbesked at systemet lukker om 60 sek. og at det var lsass.exe der var skyld i fejlen...
Pis lort, hvordan kunne det nu lade sig gøre ? Jeg har i de sidste par dage næsten ikke haft den stationære tændt og stort set kun brugt min bærbare som jeg også sidder ved nu ! :o
Brugte derefter ca. 2 timer på at forsøge at få opdateret windows og kørt diverse removal tools (lsass.exe = sasser :()
Har både kørt i fejlsikret tilstand, og i normal - der er INTET der finder noget som helst :x
Og efter den kom med beskeden første gang, har jeg ikke modtaget den senere.. Nu genstarter den bare uden nogen form for "symptomer"
Der er endvidere ikke nogle "underlige" programmer i joblisten, kun dem der skal være der... :l
En der kan hjælpe ? Jeg har prøvet ALT hvad man "skal" gøre ?
--
*nyt herfra*
Ja... nu bliver jeg sgu snart tosset...
Den har i de efterfølgende dage rebootet lidt som vinden blæser, og her til aften fik jeg igen den der "lukker om 1 min advarsel" og at det var lsass.exe som der var problemer med...
Nuvel nuvel - jamen jeg har scannet med AVG 5 gange nu, og den finder intet...
Har så lige hentet AntiVir og FORSØGER (!!! x(x(x() at scanne den skide møgspand, dog GENSTARTER den inden der er gået MAKSIMALT 2 minutter af scanningen...
Jeg gider altså ikke til at formatere hele lortet pga. det lader til at den hopper lidt rundt på mine drev pt.
Hvad kan jeg gøre ???
Allerhelst et svar inden jeg begynder på drastiske midler !! :o (:e)