-> Alle
Hvorfor vil "folk" ikke bare acceptere at der sidder nogle, som ved hvordan det udtales. Og "lytte" til dem?! :00
Vil I gøre jer selv til grin med alle mulige alternative udtalelser, så be my guest. Men lad for pokker være med at belemre alle andre med det. Det er træls at se på, og jeg bliver lige så "irriteret" som på spasseren nede fra Fona der kejtet prøver at sælge mig nogle alm. DDR-ram til min bærbare. Som for øvrig skal bruge 144pins SD-ram.
Please.
Vil I have en allegori, så brug udtrykket "cash". Sæt evt. et [é] efter og lyd lidt mere klog. Glemt alt om [t] og jeg ved ikke hvad. Det udtales som det skrives. Nemlig "cache".
Det betyder, sjovt nok, lager eller mellem-lager. Hvilket også er ordets funktion. De af jer der ejer en *host* kopi *host* / udgave af filmen '<i>Pirates of the Caribbean</i>', "spol" frem til stedet hvor Johnny og Kira er strandet på øen.
Han omtaler skjulestedet af rom og provianter som "<i>cache</i>". Spol frem, og hør hvordan det rigtig udtales, - hvis I ikke vil tro på folk, der for en gangs skyld er lidt bedre vidende end I selv.
;) :p