S2G-kortene er sikkert fine, hvis man ikke skal overclocke. Men eftersom vi befinder os på overclocking.dk, vil jeg stadig ikke mene det er nogen kort der er værd at invistere i. For det første så er den laveste cas-værdi i BIOS 2.5 og for det andet, så kan man ikke justere multiplieren! To meget væsentlige ting indenfor OC. Boardet har ligeledes heller ikke så mange muligheder for justering af de forskellige spændinger som NF7-S. S2G'eren har også "kun" passiv køling på northbridgen hvorimod den er aktiv på NF7-S. Men en fordel er dog at de også har monteret en lille passiv køler på southbridgen. Mht. lyd så har de af en eller anden mærkelig grund også valgt at lave S2G uden soundstorm og så glemte de også lige at nogle måske kunne have brug for firewire, så dem undlod de bare at montere... Ja, jeg kunne blive ved, og som i nok kan se, så er jeg ikke meget for det kort! :)
[Edit] Hvis jeg selv skulle vælge, så ville jeg faktisk tage et AN7 (gjorde jeg også ;)), da det kan stort set det samme som NF7-S men dog smide 3.2V efter rammene uden mods. Samtidig findes der nogle rigtig gode modificerede BIOS til kortet, hvilket der også gør til NF7.