tja, jeg er temmligt enig med #25, jeg ville også selv vælge en AMD 64bit CPU og et 6800, -men at asige at det ikke er klogt at vælge p4 er jeg stærk modstander af, mine årsager til at støtte #25 er nemlig udelukkende på grundlag af dens gaming muligheder.
Jeg vil i tilfælde af at du vælger AMD systemet lige komme med et par alternativer til produkterne i #25 (selvom de er dyrere).
1. RAM elexir laver gode RAM, men har kommet for skade at lave to typper som der ikke skelnes i mellem i diverse forhandlere, det drejer som deres ns specifikationer som enten kører 5 eller 7.5(så vidt jeg husker) afhængigt af ens held, dernæst har de haft store problemer med at lave fejlfri produkter. Så kort og godt tjek dine RAM, send dem tilbage hvis de giver boot problemer og hvis hjemmesiden du har købt dem fra lover 5ns så check det lige (jeg prøver ikke at tale dig fra at investere i Elexir da ramene er pengene værd, du skal bare lige huske at checke at du får hvad du har betalt for). Hvis du vil undgå ovenstående (såvidt som det er muligt, alle laver jo fejl) kan du prøve GEIL value de er noget dyrere men også af højere kvalitet.
2. Apsire PSU'en støjer en smule, og da du ikke vil udnytte dens potentiale fuldt ud uden at OC kunne du overveje at betale lidt mere og få en lidt mindre oc venlig, -men støjsvag psu, nemlig Chill Inoovation 500W den fås også i en billigere 400W (som jeg tror vil kunne trække dit system)
3. DVD brænder, hvis din bror ikke overvejer at brænde film, så vælg den fra de daler hele tiden en smule i pris og en cd-rw er nu engang stadig god nok til backup af billede og lign.
4. Kabbi, personligt har jeg ikke i langt tid set et pænt kabbi til 500, så igen kan du overveje at betale lidt mere og køve fx et CM centurion 5.