Well gutter...
Nu kommer jeg ikke selv til lanet, da jeg sammen med en del af mine venner tager til dreamhack i Sverige (hvor man rent faktisk kan samle 6500 mennesker)
Jeres undskyldninger med at i ikke gider være til lan ,fordi man hele tiden skal spille osv holder jo ingen vegne. Et lan er da alt andet end gaming. Det er da samværet med medmennesker, gloen på comp, forskellige lame konkurrencer osv osv.
Når jeg er til lan bruger jeg da max 10-15% af tiden på at spille, og nu er der ikke nogen der siger at det skal være camperstrike, der findes faktisk spil som soldat, turboslider osv, som på trods af deres simple gameplay og ringe grafik, er pisse morsomt over lan.
At folk ikke gider er iorden, men nogle af de holdninger der her bliver fremlagt holder ikke i byretten, hvis i spørger mig. Ville folk utroligt gerne til dette lan, ville transport mulighederne nok heller ikke være det største problem at få løst.
Men der er helt sikkert en stor del af folket herinde, som bare ikke er typen, der kan sidde en hel weekend og duft af mand og æde kold pizza og lunken cola til morgen mad. Jeg elsker det dog stadig :)