Sad og stenede lidt, og tænkte, at nogle af os tit og ofte omtaler gamle tråde.
Det behøver ikke nødvendigvis at være store kollektive grin, men også bare tråde der har en speciel plads hos hver af os...
Den famøse APG-tråd f.eks., eller den med chokoladefrøerne. Der er mangt og mange, og jeg tænkte i mit stille sind, at det kunne være meget spaß med en lille opsamlings-tråd med links til alle de "fede" :e
Den her har særlig betydning for mig, fordi det var der jeg mødte SuperflyDK, han leverede kort tid efter den tråd design og masser af ideer til min hjemmeside www.tualatin.tk som døde for et par år siden, vi lavede burn-it sammen, og repræsenterede OC.dk til et LAN, hvor det viste sig at de allesammen var nogle CS lamers LOL ... fik jeg nævnt vores AMD vs Intel flamewars? vi har godtnok begge skiftet side flere gange siden, men derfor kan vi godt hade "de andre" LOL
hmm den er langt fra gammel men yderst nostalgisk!!! Den tråd jeg lavede tidligere i dag synes jeg fortjener at blive mere set end den nogen sinde bliver i soap-box da den ikke kan komme på forsiden.
Den omhandler en side hvor du kan spille det gamle originale nostalgiske lemmings
Der mangler helt sikkert tråden hvor der diskuteres om det hedder demineraliseret vand, eller demoraliseret vand, også folks konklusioner om hvorfor demoraliseret vand er som det er :p :e haha
Denne gik der også lang tid med, før "folk" fattede hvad den gik ud på. Og da dét skete, gik tråden også for alvor i OT :00 http://www.overclocking.dk/for... - den endte vistnok ud i en omgang Julenick-OT :e
11# Det var en gammel tråd hvor der var mange der prøvede at lave OC wallpaper.. der var lidt en intern konkurence.. Tror det kom sig af den konkurence der var på tweak et stykke før den tråd blev oprettet.