bob.dk Øv

Diverse d.  15. oktober. 2004, skrevet af Mr. Jorgensen
Vist: 215 gange.

Mr.

Overclocker
Tilføjet:
15-10-2004 16:09:00
Svar/Indlæg:
74/22
Jeg vil blot lige fortælle at man skal være ret varsom med at stole på bob.dk's lagerstatus.

Jeg bestilte i tirsdags CPU, bundkort og ram hos dem, da de have det på lager.

CPU var på eget lager
Ram var på eget lager
Bundkort, på fjernlager

I dag er det eneste jeg har fået er ram, resten er i restordre ved deres leverandør x(

CPUen var en Amd, Athlon64 XP3200+ Boxed 200MHz FSB, Inkl. AMD CPU-Cooler, som de gud hjælpe mig stadig har på lager i følge deres hjemmeside.

Bundkortet et var et Epox, MB 8KDA3+ Socket 754, som de sørme også har på lager.

Det er da lidt noget fusk, eller er jeg urimelig ?

Mr

Superbruger
Tilføjet:
17-10-2004 21:35:39
Svar/Indlæg:
196/63
Meget sjovt du skriver det .Har lige bestilt det samme hos dem og fik 2 dage senere en email hvor der stod omkring boardet at Status var Ukendt, så jeg skrev tilbage til dem og brokkede mig for vildt omkring online lagerstatus er en gang fusk for at lokke kunder til.....

Afbestilte hele lortet= :e

Vigilant

Elitebruger
Tilføjet:
17-10-2004 22:05:08
Svar/Indlæg:
89/19
Jeg bestilte oz et gfx hos dem... og det kom bare ikke.. og jeg ringede og ringede brugte virkeligt mange penge på at komme igennem til det SKOD firma!!! så kom jeg ligepluseligt igennem til dem efter 3 dags forsøg, så spurgte jeg om det var på lager eller hva, nej det var en fejl at der stod på deres hjemmeside at det var på lager og det måtte de meget undskylde... blablabla, i ved. bare lukke BRÆK ud... så afbestilte jeg det og bestilte det hos en anden hvor jeg så fik det efter 1 dag...

bob.dk SUTTER MAX!!!!!

Mvh Mads

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
17-10-2004 23:14:19
Svar/Indlæg:
14079/622
Jeg købte et 6800 hos dem. Det gik fint :)
Men har hørt om alvorlige probs med lager hos dem :l