M@D-M@X>> Nu kender jeg ikke en helt masse til 8RDA3, men har dog voldtaget et par almindelige 8RDA'ere gennem tiden.
Prøv lige at slå "AGP Fastwrite" til "Off" eller "Disabled" eller hvad det hedder. Sæt ligeledes din AGP Apature size til 64MB. Når det er gjort, så sørg for at du IKKE kører Cas3 - alt andet end Cas3! Af en eller anden årsag har nogle bundkort i den "generation" af EPoX et problem med at overclocke hvis ovennævnte ikke er tweaket til hvad jeg har skrevet.
Jeg vil ikke love at det hjælper dig, men som jeg kan se det, er det værd at prøve alt for at få dit mobo sparket igang.
En sidste ting du kan prøve, er at fjerne den lille jumper (mener den sidder omkring AGP et sted). Den gør at dit bundkort som standard kører 100Mhz FSB (beregnet til de folk som kører med 200FSB Duron). På en eller anden mystisk vis, kan dén også være årsag til et elendigt clock.
Som reference kan jeg nævne, at jeg i sin tid med mit eget EPoX 8RDA scorede en FSB forøgelse på lige knap 30Mhz ved at tweake disse indstillinger - håber det hjælper dig, for der er sgu' ikke noget mere kedeligt end en maskine der ikke er clocket ;)