jeg antager, at det er et form for reservoir du er ved at lave ;)
jeg har været nede af den sti et par gange og vil da gerne øse af mine dyrekøbte erfaringer :
der er forskellige metoder du kan anvende når du skal sætte din plexi sammen
sekundlim holder ok, men det vil ikke kunne holde vand inde, da det ikke er modstandsdygtigt overfor væsker..
hvis du vælger at lime det, skal du bruge noget 2 komponent lim - som f.eks. super epoxy... det er et godt valg. - den har dog den ulempe, at den gulner med tiden...
Silikone.. her skal du gå efter en "akvarie"- eller "glas" silikone. Disse varianter er designet til at være i kontakt med vand 24-7 og vil kunne holde vand inde.. MEN det er ikke særlig stærkt... jeg vil helt klart anbefale dig, at du sørger for at have noget til at stabilisere hjørnerne med, f.eks. en profil liste af en art ( træ / metal ).
Silikone kan du også bruge til at lime plexien fast på noget andet med - dog vil jeg ikke lige anbefale, at det er med silikone at du monterer vinduet i din kabinet side med. det er ikke godt til det (been there, done that - NOT doin' it again :e )
Dog skal du også lige huske på, at "akvarie"- og "glas"-silikone indeholder eddikesyre... så hold det laaaaangt væk fra direkte kontakt med kobber... det irrer så grimt.. ;)
finale :
den bedste løsning vil efter min mening være, at lime det sammen med 2-komponent og tætne med en silikonefuge.. det er så også langt den dyreste.. :)
håber ikke jeg har skræmt dig væk fra dit projekt - husk : selvgjort er velgjort - eller... ;)