-> #0
Jeg må indrømme at jeg af og til også ryster lidt på hovedet over den hype der er/har været.
Som der så ganske korrekt tidligere er skrevet, så skal man være mere end almindelig ihærdig for at hente noget ud af det. Men hey, så får man jo også det ud af det man ville...
Min personlige mening er, at det sjældent kan betale sig at græde vildt meget snot over de timings. Jeg har gang på gang erfaret, at det er ganske lidt der er at hente.
Sanseligt: Meget sjældent mærkbart, for ikke at sige; slet ikke. Forskellen er i realiteten "kun" målelig. Man kan måle det på fps eller bruge SANDRA. Men som sagt, jeg ville ikke ofre 2k på 512Mb ram, hvis jeg kan få 1Gb for de godt og vel kr. 1.400-1.600,- som Sajmon så ganske korrekt påpeger.
Jeg ville nok hellere have 1Gb RAM end at sidde med nervøse trækninger pga. timings. Så bare rolig mester. De penge du sparer på RAM kan du evt. bruge på lidt harddiskplads?! ;)
Arj.
Som sagt: Man skal være mere end almindelig ihærdig for virkelig at hente noget ud af det...