Compaq

Diverse d.  18. oktober. 2004, skrevet af System
Vist: 100 gange.

System
 
Overclocker
Tilføjet:
18-10-2004 12:50:47
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey... jeg ville høre om der var nogen der kunne hjælpe mig...
Jeg har en compaq presario 650 mhz amd med et voodoo 3 grafikkort, når jeg spiller eller den er gået i pauseskærm går den i stå efter et stykke tid... kan det have noget med grafikkortet at gøre? kan jeg skifte grafikkortet ud med et geforce 4 mx 64 mb eller skal det være grafikkortet være specielt lavet til compaq....

Svar bedes hurtigts mulig...!!!


HIlsen Izzo
nesia
 
Superbruger
Tilføjet:
18-10-2004 13:00:35
Svar/Indlæg:
54/6
Hej Izzo...
Nu kender jeg godt nok ikke ret meget til Compaq, men min mor har en og den er med ganske almindelig AGP.

Så tror trykt du kan købe et nyt gfx kort, men hvorvidt det løser dit problem er jeg ikke sikker på, lyder næsten mere som et varmeproblem.



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-10-2004 13:07:36
Svar/Indlæg:
3329/182
Der er nogle gange man skal passe lidt på da Compaq før har lavet kabinetter hvor der ikke er specielt meget plads eller de er lavet til at bruge nogle ganske få udvalgte produkter.

Men jeg har naturligvis ikke set dit kabinet, men hvis du som #1 siger har en almindelig AGP slot burde du kunne opgradere dit grafikkort, men jeg tror jeg ville satse på noget lidt større.

Men prøv med et andet grafikkort og hvis det ikke hjælper skal du finde løsningen et andet sted.

Prøv evt at fjerne alt støv fra CPU køleren og grafikkortet - UDEN brug af støvsuger. Den laver statisk elektrisitet og det kan din computer ikke holde til ;)