Jeg kører med SP2 på min maskine, og jeg er 99% positivt overrasket over den. Den indbyggede popup-blocker samt firewall er helt geniale til mit behov. Faktisk kan firewallen konfigureres næsten lige så meget som min hardware-firewall, så der må man sige at de har gjort et godt stykke arbejde.
Jeg kan ikke mærke nogen ændring i performance, pånær at jeg synes at min explorer er blevet en anelse hurtigere - måske blot indbildning, men sådan føler jeg det altså.
Indtil videre har jeg oplevet ét spil der ikke virkede med SP2, men så var der en lille patch at hente hos producenten af spillet, og ikke længere nogen ko på isen.
Jeg står helt uforstående overfor alle dem der har haft store problemer med SP2 - det er ihvertfald det stik modsatte af de erfaringer jeg har gjort mig indtil videre.
Endnu engang må jeg sige at popupblockeren er KANON! Ja, man kan få en masse andre som er mindst lige så gode, men jeg er typen der hader at have alt for mange dumme ikoner liggende i taskbaren, og når der nu er så fornuftig en blocker indbygget i Windows, så kan man lige så godt gøre brug af det!