Elitebruger
Tilføjet:
19-10-2004 19:28:41
Svar/Indlæg:
1137/24
Hæhæ, jeg tror vidst det er min dag idag :D
Da mine OCZ PC3700 Gold underligt nok ikke ville køre SPD mere, så RMA'ede jeg dem ved OCZ. Sendte dem til UK og der gik ~2 uger og deres RMA-progress sagde, at de ikke havde modtaget dem endnu ?:( ?:(
Så skrev jeg til dem og så skete der noget... Så da der var gået 3 uger og jeg ikke havde hørt noget, så skrev jeg til dem, at som kompensation for den lange RMA tid, så ville jeg høre om jeg ikke kunne få et 512MB kit OCZ PL PC3200 Rev. 2...
Jeg fik først mail tilbage, at det godt kunne lade sig gøre, men jeg skulle betale differencen.....
Så gik der 10 min. og jeg fik en ny mail, hvor der stod, at de ved internationale RMA-sager ikke kunne erstatte med samme produkt som RMA'ede....
Det var jo ikk godt nok for mig, så jeg skrev, om der overhovedet ikke var en mulighed. Jeg fik en mail til UK-kontoret og klagede min nød endnu engang.
Det kunne sagtens lade sig gøre, uden jeg skulle betale en rød reje :D
God deal tænkte jeg og sagde self ja.
Idag da jeg sad og testede mine nye ram, så så jeg, at det er et 1 gig kit i stedet for 512MB kit som jeg RMA'ede!!!!!! :D
God kundeservice eller hvad?? Eller så er der en som har dummet sig max :D
Så var jeg også lige oppe at hente mit nye PowerColor X800 XT PE (som er et XT PE ;) ) idag, som svinet har fået sponsoreret af de gamle...
Kan man være mere heldig?? :D
/Thomas