#21 De har mit mobo på 6. uge nu! (har også skrevet en mail igen i dag, den sidste svarede de ikke på, og svarer de ikke på den her, så skal jeg sku ringe til dem i morgen! (og der bliver ingen flinke ord!) skal lige have nær studeret købeloven! så jeg ved præcist hvor lang tid en rma sag må tage!)
#7 hvis du vil have penge for porto hos shg, skal du sende kvitteringerne til shg's bogholderi (fik jeg at vide da jeg klagede over at jeg skal af med så meget i porto har mobo til rma for 3 gang!, Det er ikke noget de skilter med at man kan få porto tilbage!!!)
#10 man sender det til dem, og så sender man kvittering til deres bogholder afdeling!
Det jeg syntes er det værste ved shg.dk er deres tlf. support, vent i 15 minutter på at blive talt nedladende til!, tak jeg ved mere om computere end de fleste af dem gør, der var faktisk en som slet ikke ville tale om det hardware, for han var ikke tekniker!, Han sidder i deres RMA afdeling så han burde nok vide bare lidt om defekt hardware!