Kan piger spille Counter-Strike ?

Litteratur d.  22. oktober. 2004, skrevet af The Boss
Vist: 1604 gange.

The

Chefredaktør
Tilføjet:
22-10-2004 18:43:31
Svar/Indlæg:
4741/1690
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
KleitusIV

Redaktør
Tilføjet:
22-10-2004 20:28:38
Svar/Indlæg:
4295/306
LOL det bliver kanon - glæder mig til at se alle dem der tror at "dem smadrer vi da for vildt" og så får de selv klø :e

Hvor mange seriøse herre-hold ligner mænd? Nok nærmere bebumsede bleg-fede teenagere... ;) :p

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2004 20:40:36
Svar/Indlæg:
10398/435
pus en god dk cs klan på dem og de taber... håber der kommer resultater fra deres matches den 12-14 nov... :e

The

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2004 20:48:18
Svar/Indlæg:
2651/179
Hvad med at prøve at lave et hold fra oc.dk som skal prøve at slå dem ? :e

TwinX!

Superbruger
Tilføjet:
22-10-2004 20:59:56
Svar/Indlæg:
909/40
#4 heh det ville være sejt :e

Har spillet mod nogen af dem i pcw engang... Og, ja de kan nogle tricks :l

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2004 21:21:19
Svar/Indlæg:
830/15
Hvad har det her lige med overclocking at gøre? Ville i ikke til at have overclocking.dk tilbage på det rette spor igen....mere målrettet?!

Shutdown

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2004 21:22:45
Svar/Indlæg:
8947/160
4* NUL....Tænk hvis vi taber.. :( :r

Micker

Superbruger
Tilføjet:
22-10-2004 22:36:16
Svar/Indlæg:
1012/98
hahaha jeg kunne ikke lade være med at grine da jeg så det her :e Men de er garanteret herre seje til det pjat der, så tillykke til dem alligevel :p

#6 shhh.. der skal også være plads til fis og ballade :e
Tænkt hvis der nu sidder nogen her fra oc.dk der er ville for at spille imod de piger :)

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
22-10-2004 23:28:36
Svar/Indlæg:
830/15
Så kunne de fise over på et gaming site hvor der sikkert også er samme nyhed. Forstår ikke dem der vil køre overclocking.dk over i hol.dk's fodspor, det er fandme synd......once we were great then we went hol :(

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 00:35:16
Svar/Indlæg:
3640/1231
Cyber-Frog > Er vi helt nede og finde de små detaljer at pege på nu???

Et eller andet sted, så forstår jeg ikke at dem som syntes udviklingen på OC er "åååh så forfærdeligt" ikke finder et andet sted at være ?:(

Eller er der bare en tilfredsstillelse i at finde ting at pege fingre af?

1_2_know > Steen er ikke bare en der ligger dagsordenen på disse sider, der er vist noget du har misforstået. Kig lige under crew og se hvor mange der er. Ligesom jer læsere bliver hørt, så gør crew også.

Det er meget muligt at nogle af brugerne "puuuuudsigt" nok møder på til messen, men den messe bliver også dækket af HT/OC crew.

Er Cebit så heller ikke relevant nok for OC?

Det kan også være vi skal aflyse OC-LAN? Det burde vel også finde sted på et gaming site?

Naaah, vågn op og følg lidt med gutter ;)

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 03:08:46
Svar/Indlæg:
2175/21
#1 ...det er sludder og vrøvl........har været i klan med en i pnx da vi var på vores højeste (cpl qualifier) og hun var en af de bedste på teamet konstant.....selvom hun ikke spillede med så ofte som mange andre og sad på outdatet hardware. hun sagde nej til titans fordi hun ikke mente de var gode nok dengang :D
....og kender da også til flere tøser der faktisk nemt kunne blive gode gamere, men som ikke gider bruge tiden på det......der er sikkert mange derude , der bare ikke er opdaget endnu, men det er vel oxo snart for sent :)

Bageren

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 08:56:07
Svar/Indlæg:
10/1
jeg så rent faktisk finalen .

hltv gik i sort ved stillingen 10 - 10 ,det var sku næsten ikke til at holde ud , ikke at vide om de vandt , så sagde fjotte(www.klan-Basserne.dk ) de har sku vundet .

vil lige sige de spiller sku okey , og muus kender jeg for at have spille bf1942 i #Basserne , og hun spiller sku okey .

det er ingen skam at tabe til de piger , da de jo er verdensmestre 8)

gl hf a4o

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 16:27:43
Svar/Indlæg:
6052/189
jeg synes det er fint nok med sådanne nyheder..

og man kan ikke benægte det.. der er altså en den oc.dk brugere som stadig spiller cs..

Crashzone

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:31:55
Svar/Indlæg:
480/8
Gad godt se TT møde op, undercover, og de bare køre klatten, RUSH B hver gang :D ehehe

Benz

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 20:22:33
Svar/Indlæg:
434/11
#9 Jeg ved ikke lige hvad dit problem er, men en af grundene til at jeg er her på sitet, er netop at det hele ikke drejer sig om oc. Det emne bliver jo ret hurtigt udtømt. Jeg vil helt klart finde et andet sted, hvis det kun drejede sig om oc.

At det skulle ligne hol.dk kan jeg kun grine af. Jeg tror aldrig det site her kommer ned på deres niveau med de skribenter og mods osv der er herinde. :)

Tilbage til emnet, så forstår jeg ikke rigtig hvorfor de pigers spil skal nedgøres. Jeg spiller selv meget mohaa, og der er da en del piger der også spiller det. Jeg har sgu fået mange klø af dem i tidens løb, og så dårligt spiller jeg sgu heller ikke. Jeg vil da vove den påstand at piger har større talent for 3d shooters end mænd - der er bare desværre ikke så mange af dem der spiller andet end sims :00

Cyber-Frog

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:09:36
Svar/Indlæg:
830/15
Hvorfor får vi så ikke også nogle nyheder fra skateverdenen, der er da sikkert en del skatere herinde, eller noget fra musikverdenen....de fleste hører nok musik......sådan kan vi jo så bare blive ved.

Jonie

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2004 01:14:58
Svar/Indlæg:
1/0
Først og fremmest.. gratz til de tøser der.. :) det er sq flot.. har gamet stygt meget cs førhen, men efter 1.6 sakkede jeg nok ned til et nulpunkt, hvilket er ærgerligt.

Men er der nogen der kan fortælle mig hvad SLI er ?..

mvh Joa

Benz

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 01:15:43
Svar/Indlæg:
434/11
#18 Hvordan synes du selv den argumentation lyder ??

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 02:16:26
Svar/Indlæg:
2175/21
btw tibi er vidst ret stiff lige nu :D

Zenzei

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 07:54:26
Svar/Indlæg:
90/19
Er det ikke lidt barnligt at begynde på alt det drengene er bedre end pigerne pjat ?

Vil dog godt indrømme at jeg selv gjorde sådanne noget engang (4-5 klasse).

Får et par år siden da jeg selv gad at spille cs og for at sige det selv var rimlig ferm til det fik jeg da whop ass af en kammarats søster (og hun snakkede i tlf imens)

Regnede også med at hun ville "blive kendt" på skidtet men da hun havde spillet det er par uger syntes hun det var kedeligt!
Selvom hun havde et frag gennemsnit på 10:3 på jubii serverne

Piger kan saktens være lige så gode (eller bedre) til putterspil end drenge der er bare sjældent de gider at spille det samme spil hele tiden!

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 09:25:52
Svar/Indlæg:
3346/81
Piger mod drenge - der er da heldigvis forskel på kønnene!
Det er der også i kommunikationen mellem hjernehalvdelene, og den deraf følgende evne til "multitasking". Pigernes halvdele vokser sammen meget tidligt og giver dem bedre multitaskingegenskaber. Kommunikationsforbindelserne er først på niveau for drenges vedkommende omkring tiårsalderen - så der er adskillige års forspring til pigerne, som aldrig helt indhentes - der skal bruges mere energi fra drengene for at opnå det samme, i så henseende.

Som flere skriver så gider de fleste "tøser" ikke blive ved med at tæve det samme spil - måske lige med undtagelse af SIMS, det er ihvertfald også det jeg har oplevet som forskellen på min datter/søn. Han gider godt spille de samme spil om og om igen - det gør hun s'gu ikke - skal i øvrigt hilse og sige at hun er rå til FPS - det foregår med headshots på 90%+ siden.

Nå, tilbage til morgenavisen 🙂

Tomgun

P.S.

Uanset - så tillykke til pigerne med resultatet!

KrisDK

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 13:42:35
Svar/Indlæg:
142/12
Jeg synes da, at Cyber-Frog/#18s argument er ganske udmærket.

Synes ikke denne nyhed har noget at gøre på oc.dk.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 14:21:46
Svar/Indlæg:
3640/1231
KrisDK > Det vil sige at hvad der foregår på Dansk Computer Messe 2004 ikke har noget med OC.dk at gøre, til trods for at OC & HT dækker messen?

KrisDK

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 15:09:58
Svar/Indlæg:
142/12
Jeg synes, at det er helt fint, hvis den bliver postet på HT, men jeg mener bestemt ikke, at den har noget med overclocking at gøre....

KrisDK

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 15:12:43
Svar/Indlæg:
142/12
Jeg vil da glæde mig til at se nyheder fra Dansk Computer Messe 2004, der omhandler nyt hardware.

Ladekarl

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 17:05:49
Svar/Indlæg:
180/47
#23 "så der er adskillige års forspring til pigerne, som aldrig helt indhentes"

Sludder og vrøvl - det indhentes skam!!!

Jimbo.dk

Superbruger
Tilføjet:
25-10-2004 04:36:38
Svar/Indlæg:
104/12
GO cs girls rart at se at det gør alt hvad de kan for at få denne mands verden ned at lægge.. tænkt på al den pigesex :D der ik ville dukke op ..

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2004 08:11:39
Svar/Indlæg:
823/24
#Alle som støtter pigerne :p

Jeg har aldrig oplevet en pige som har lige så hurtige reflexer som en dreng der er god til cs..

Ikke at de er elendige, jeg har da spillet mod nogle som er okay, men jeg har aldrig spillet mod nogle som er super. Jeg har selvfølgelig ikke spillet med alle, så kan ikke rigtig udtale mig på lige dét punkt.

Når det er CW man snakker om, så betyder taktikker altså MEGET. Hvis Team-a4o, spillede noget mere, og fik noget bedre team play, så ville de da helt sikkert komme langt, men nægter at tro at de bliver lige så gode som et proft drenge hold!

Så kan i komme med alle de beviser for at kvinderne er hurtigere til blabla, jeg overser det, jeg vil have direkte beviser. ;)

Katanix

Overclocker
Tilføjet:
25-10-2004 08:28:35
Svar/Indlæg:
130/12
#14 zebbe - Virker somom han ved hva han snakker om.. og det jeg han gør han..

Først og fremmest.. virkelig flot af a4o go sejrer så den selv ;)

Men det er lige som dagens fodbold som det er i counterstrike.

alt respekt til a4o men de ville ik klare sig igennem WCG Q eller ESWC Q inde mande cs verdene "tror jeg ik" :D

drenge cs er på et større niveau men det siger jo næsen os sig selv

:)

og så ik brok sig over alt det med det her inlæg osv.. :D

jAMBAZZ

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2004 10:12:41
Svar/Indlæg:
156/18
#6, Cyber-Frog, jeg er enig.. ville jeg læse om dette ville jeg kigge på Played eller et andet gaming site som er langt bedre til at dække denne slags nyheder. Jeg ville ønsker overclocking.dk lavede nyheder om hvilke CPUs der virkelig giver den gas i OC, og evt. fik stykket nogle guides sammen så man kunne se hvilke ram cpu og mobo der skulle parres for at lave dagens gude-OC :) Altså lave nogle gode artikler selv, i stedet for bare at henvise til andre sites.

Ra4dvNissen

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2004 14:04:17
Svar/Indlæg:
206/26
#13 Du er da os over alt :P

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2004 17:36:18
Svar/Indlæg:
2353/24
den eneste grund - og som er ved at være "forældet" - til den mandsdomineret verden vi har idag er at mændene i tidernes morgen var nødvendige for at man kunne skaffe mad på bordet, dermed ikke sagt at man kunne klare sig uden kvinderne, for det kunne man ikke, for hvem skulle ellers sørge for vinterforråd?. Det eneste punkt hvor mændene i de fleste tilfælde er kvinder overlegen er i styrke (muskelmasse) idag.

Jeg vil påstå at det er fordi kvinder er klogere end mænd (knap så primitive), og at det er derfor at de ikke gider spille det samme spil igen og igen, altså at de vil have lidt udfordring i livet.

Der er nok mange som bestemt ikke er enig med mig, men prøv så at vende "blikket indad" inden i går til modangreb, for så ville i give mig ret.

Spiffen

Elitebruger
Tilføjet:
26-10-2004 10:42:56
Svar/Indlæg:
3162/78
Jeg syns det er fint med sådan en nyhed, siden ville måske også blive lidt død hvis den som krisDK og den andre siger at det KUN må ha noget med overclockig at gøre.

så jeg syns nyheden er helt fin.

og tillykke til pigerne!