Jeg har lidt svært ved at se at nogen af argumenterne for ikke at have et indlæg som dette er beratiget! At Overclocking.dk vil måske prøve at værer den "seriøse" side for os overclockers ser jeg svært. Jeg bruger dagligt tweak.dk - tweakup.dk og overclocking. Jeg syntes de supplere hinanden på en god måde. Tjo nogen gange kommer det samme spørgsmål da osv. men for pokker man er jo ikke tvunget til at svarer. Holdt de generale "dumme spørgsmål",som sajmon og cyber-frog åbenbart har så meget imod op!(alle svar vil jo blive: smut, søg i gamle tråde). Jamen så blev siden sku meget stille. Men ok så kan man da diskuttere nu og da når de gutter vil det. Jeg mener bare at en side som denne bør have plads til lidt af hvert. At spørge om en HL2 konto kan næppe pisse mange af, da jeg som så mange andre ejer har silver account, venter med længsel på hl2. Dette er på ingen måde et personligt angreb eller noget. Men jeg syntes at tonen og svarende fra andre! Lyder som folk der har haft en dårlig dag.