Godt nok gode mennesker vi er

Om siden d.  23. oktober. 2004, skrevet af perry_78
Vist: 1011 gange.

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:14:15
Svar/Indlæg:
1304/117
Hej.

Er i ikke nogengang overraskede hvoe gode mennesker vi faktisk er?

I Forumet er der ingen røvhuller undtagen "Ikke Loget Ind", og undtaget LilleIndiander er der næsten ingen OT :)

Men hvad jeg finder endnu bedre er, at i Køb/Salg er der kun gode mennesker, med "ikke logget ind" som undtagelsen igen :)
Da jeg købt mit Audigy 2 Plat eX ad mmetzler, gik alting stille og roligt, ingen pres, og helt uden problemer. Da han huskede at han glemt fjernbetjening, stolede han på mig at jeg ikke løber væk og gave mig bare den lydkort at beholde den i nogle små minutter, indtill han kom tilabge med fjernbetjening.

DET kalder jeg noget mirakuløst! Han kendt mig ikke, og det eneste han kendt var mit oc.dk nick og at jeg går til WingTsun.

Godt nook gode menneske han er.

Ellers når jeg fik mit mobo og GFX solgt herinde. Jeg fik penge på konto 10 minutter efter at have godkendt slaget. Jeg kunne bare hav beholdt penge og lavet et nyt oc.dk nick.

Derfor synes jeg at overclocking.dk er en af de bedste sites i danmark, da hele community består af troværdi mennesker, der ikke prøver at snyde hinanden 24/7. Det er hvad laver oc.dk til en ægte community, en community der virker som en real-life community af venner.

Tak for det oc.dk!

mvh.

Dave

TroelsOlesen

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:19:14
Svar/Indlæg:
1996/65
Kan kun give dig delvist ret ...

Generelt er folk herinde flinke, høflige og ærlige .... Meeen jeg synes også at der nogen gange (når det går galt) ... at der går lige lidt meget hol.dk i den ... men generelt er det kun nogle få brugere som har virkelig skarpe/dumme kommentare...

Men ud over det er det da et dejlig site ... :D

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:22:44
Svar/Indlæg:
2602/173
perry alle i salg/køb er ikke ærglige .. Men ja, fedt at du kan komme med sådan et topic ;) Det er en fedt når andre har kendt én i 5 minz og stoler på en .. ;)

palle22

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:23:43
Svar/Indlæg:
818/185
Selvforherligelse??? :00

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:29:41
Svar/Indlæg:
1304/117
#3 => ? Det eneste jeg prøver at sige at det er noget der man kan ikke forvente. Hvis det eneste du viste om mig var, at jeg kører AXP ved 2310mhz og går til WingTsun, ville du så efteralde et 2000 lydkort på mit bord?! Det tror jeg ikke på. Men alligvel sker det, og det er rart at næsten ingen snyder (har aldrig vær udsat for det, da jeg kun afhenter).

Og hvis du siger at du snyder og er ikke ærlig, så er du velkomme til at sige det! Jeg siger ikke at JEG er superman, jeg er bare glad for at der er andre som kan lige en ærlig handel og en gode overclocking side.

Det er ligesom #1 siger, kunne du stol et skidt på 90% i hol.dk? :)

mvh.

Dave

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:32:08
Svar/Indlæg:
823/24
Synes ikke alle er så pisse nice i salgs afdelingen.. Jeg fortrækker at handle med nogle af de "gamle", altså dem som jeg ved ikke snyder osv.

Der er også mange som vudere helt af helveds til, fordi de tror at de er så og så kloge, HADER den slags typer.

Men ja, der er meget mere styr på tingene herinde. Admins osv er bedre til at holde styr på tingene, og jeg tror også at gennemsnits alderen herinde er højere end på fx Hol.dk..

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:37:28
Svar/Indlæg:
1304/117
Nå, vurdering er et anden ting! Jeg kan huske at en prøvede at sælge Verbatim DVD-R skiver til 20kr fast pris (jeg kan få den til 3kr i Tjekkiet:D). Det er da lille bitte smule overdrevet da de er til 5kr/styk på edbpriser.dk

Og så en brugt 9600pro @ xt til 1600 er lidt overskruet. Men det er MEGET bedre end hol.dk :)

mvh.

Dave

Silent

Skribent
Tilføjet:
23-10-2004 19:40:26
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #5 Det minder mig om den gang du havde overført penge til mig, hvor det viste sig at hardwaren var defekt :)

jrw

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:42:22
Svar/Indlæg:
371/31
Jeg er enig.

Tonen herinde er ekstraordinært god, og alle (i praksis) er søde og rare.

Vi elsker hardware og tweaking og hygger os med at diskutere det. Et herligt community, yes.

:D

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:43:02
Svar/Indlæg:
823/24
#7 Øhhh? Sikker på det var mig? :)

Jeg har godt nok en totalt elendig hukommelse, men kan ikke huske lige den der? :r

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 19:46:38
Svar/Indlæg:
823/24
#9 Har fundet ud af at det var mig, kiggede lige mine gamle Pm's igennem ;)

Der smed du pengene ind på min konto, istedet for at sende mig en defekt disk, kanont. ;)

Silent

Skribent
Tilføjet:
23-10-2004 19:50:53
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #10 Det er nemlig rigtigt, du står faktisk stadig på min msn *GG*

The

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 20:35:25
Svar/Indlæg:
2651/179
Nu hører jeg nok til en af dem som hiver gennemsnitsalderen lidt ned. ( Er 13 år )

Men jeg har da været moderator :D :e

Synes også at oc.dk er en mega god side. Også når man kigger på testene, jeg synes at dem som tester herfra, går mere i dybden end på de andre sider.

Og hvis man kigger f.eks kigger på hol, hvor mange off topic ting der egentlig er, selv i de forums som ikke er beregnet til det.

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 20:48:57
Svar/Indlæg:
2353/24
syntes egentligt at vi skal give community`et og os selv (ikke egoistisk mènt) et bifald, for den måde forummet er på, for selvom vi har nogle supergode moderators, så er det os selv som er med til at holde tonen fornuftig herinde. den seneste debat (ja! debat, - ikke diskusion!) om Ln2, syntes jeg var ført på en rigtig god måde... men der er desværre ikke såmange som der engang var :l .

*Klap* *Klap* *klap* *klap*

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 21:14:09
Svar/Indlæg:
823/24
#12 Ved godt at du ikke er særlig gammel, men for det meste så er folk under 15 lige til at smide ind på hol.dk.. Men der vil altid være undtagelser ;)

#10 Tror også du står på min, men jeg sletter aldrig dem jeg handler med, er dog blevet nød til det på det sidste da den er fyldt :(

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 21:52:45
Svar/Indlæg:
3346/81
Jeg ved godt at jeg ikke burde blande mig - men tak for roserne til moderatorerne og sitet 🙂 Det luner!

En skriver selvforherligelse - tja' man skal elske sig selv for at kunne elske sin næste, så det er vel OK at vi godt kan lide at være her?

Mangler der debatter? Så smid nogle emner i gryden - så skal den såmænd nok komme i kog - det er måske lidt sæsonbetonet?
Nu kommer nørdtiden - mørkt og dejligt længe........ Så længe der ikke er kommet sne skal jeg ikke ud sådan lige med det samme!

Tomgun

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 21:56:20
Svar/Indlæg:
398/29
Tjooo....

Det er da en herlig udmelding, og jeg er delvist enig ... Oc.dk er på mange måder bedre end andre forums, jeg har benyttet mig af, f.eks Hardinfo - men jeg synes der har været en kedelig tendens, til at dette skulle blive Hol nr.2, her tænker jeg på lidt OT, og trådenes retning ikke længere går på oc, så meget som det var ønskeligt, eller andet herligt, der skulle udskille oc.dk fra mængden ... så jeg ved ik hvor gode vi er ?? ... det har nok noget med brugerantallet og demystificeringen af oc at gøre IMO. nogen der kan tilslutte sig denne betragtning ?? -

Dette er desværre næppe en vigende tendens, og uanset hvad vi gør, så tror jeg, at udviklingen vil være i denne retning ... Hermed ikke sagt, at det som jeg forbinder med oc.dk - det kunne være Rododendons (har aldrig kunne stave til det) forsøg, eller nogle dejlige diskussioner med NoNig, eller anden af disse "old guys". Vil forsvinde ... det har de jo ikke, men hyppigheden er faldet ...

Så frem for, at falde tilbage på Laurbærene og lade det blive til ååh hvor er vi gode, så kunne dette også være en stund til en sund overvejelse - og jeg vil da være den første til selvransagelsen ... der er måske blevet postet for mange dybest set ligegyldige tråde, skulle man have trang til disse, ville det så ikke være hensigtsmæssigt, at ligge dem på andre sites, som beskæftiger sig med disse ? ... (hvis man da ønsker, en tilbagevenden til "det gamle oc.dk" )

Men når alle disse overvejelser er sagt, så må jeg tilgengæld sige, at jeg på intet andet forum har støt på en sådan knowhow om dette subjekt ej heller en bedre omgangstone (sådan da) ... Og jeg vil da håbe, at på trods af op og nedture, at det må blive ved så længe det kan.

Det med ærligheden omkring handel vil jeg lade svæve i vinden, jeg var selv et naivt menneske indtil jeg blev snydt af et menneske, der også har huseret / solgt på oc.dk - så det synes jeg ærlig talt ikke er en held sandhed ... gid det var!
Og jeg synes ikke dette skal virke som fredserklæring, der er stadig og vil altid være "onde" mennesker, og hvis vi nu lader os overvælde af naivitetens lykkerus, så mister vi vist jordforbindelsen ... så tag lige og slug en ekstra omgang atmosfærisk luft !

Nå men så kan i tænke lidt over det ... peace out!

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
23-10-2004 21:56:39
Svar/Indlæg:
14079/622
Ja det er ligessom at nogle af "idioterne" er forsvundet, da omlægninger blev foretaget synes jeg :)

Og ville heller ikke være bange for at handle med folk herinde fra.. dog med undtagelser ;)

Men i sælges, er det IMO alt for mange der byder useriøst! :x

hamilton

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 21:57:27
Svar/Indlæg:
1419/29
#14 godt du sagde undtagelser ;)
The Leader trode faktisk man skulle være 18år for at være moderator.

LilleIndianer

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:02:43
Svar/Indlæg:
1404/19
--> #19

Det skal man også.. ;)

--> #0

What!? Me!? :00 - Så slem er jeg da ikke.. ;)

Men som alle andre siger, så er der faktisk blevet bedre herinde. Dog er der en del tråde på forsiden som ikke burde være der.. Men igen, ikke så slemt som før. :)

Til sidst; tak til alle de gode og flinke moderators.. ;)

Anonym2024727164915

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:04:49
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #19

Han var moderator ved en fejltagelse ;) ca. 1 time :00

Dalle_DK

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:04:51
Svar/Indlæg:
285/29
Ja syntes helt klart at det er danmarks bedste HW forum. Håber ikke det starter en mudderkastning

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:05:43
Svar/Indlæg:
823/24
#19 Det troede jeg også man skulle være.. Skrev de i hvert fald før i tiden, da de søgte moderatore, eller skribenter.. :)

The

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:06:40
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#19

Var det kun i en ½ time.

Lockheed havde glemt at kigge / spørge hvor gammel jeg var :p

LilleIndianer

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:11:10
Svar/Indlæg:
1404/19
Må jeg lige høre hvorfor i deaktiverede indlægget hvor The Leader skrev at han var moderator?

.. Nu giver halvdelen af tråden jo ikke mening.. :00

Edit: hov hov.. Nu smider jeg lidt ":r :r :r" efter mig selv da det så smukt som Ash sagde står i #12.. :00

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:13:12
Svar/Indlæg:
2694/107
kig i #12 ;)

/Ash

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:17:25
Svar/Indlæg:
3346/81
Alder:

18 år er "the limit" - det har vi diskuteret mange gange - og som sædvanlig er det de få der har ødelagt det for de mange. Jeg er sikker på at der er mange af vore brugere der godt kunne håndtere både skribent og moderationsfunktioner inden de fylder 18 - men det er som sagt "the limit"

OT: Well jeg har vel grund til at :r x 3 - mindst. Jeg synes det er OK at der går OT i en nattråd, også selv om den er på forsiden.
Jeg synes ikke det er OK at der konstant og døgnet rundt fiser OT rundt på forsiden, så kan vi ligesågodt hoppe over på "Min pony og jeg"........

OC:

Ja det har vel mistet sin virtuelle mødom - det at OC, men alligevel - i skulle se mine italienske leverandører af centrifugal pumper, når man nævner at man har et par af slagsen i spanden derhjemme. Kollegerne på jobbet tror man er tosset - måske med rette - men pointen er at der er stadig mange derude der trænger til at lære kunsten, så må vi der har været igang et stykke tid vel bare til at komme op med nogle innovative ideer.

OG så lige en causerende bemærkning: Det er da en fornøjelse at se folk on-line en lørdag aften - så er det ikke alle der er stive og heller ikke alle der sidder med roen i dummekassen - Hurra for det!

Tomgun

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:26:24
Svar/Indlæg:
398/29
#26 - ved ikke synes nærmere det er sørgeligt :) ... men hvad fanden man er vel ikke nørd for ingenting ??

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:27:00
Svar/Indlæg:
2694/107
Tomgun, men kan godt sidde foran en computer og være stiv ;)
(man var på druk i går)

/Ash

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:32:59
Svar/Indlæg:
3346/81
#27 - OK sørgeligt! Du vinder!

Jeg har nok også drukket flere genstande de sidste 30 år (15 til 45) end jeg kommer til de næste 30 (45 til 75) - så du har selvfølgelig flere at skulle nå end jeg har 🙂

#28 - Er det ikke bagstiv? Eller noget?

Tomgun

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 22:58:00
Svar/Indlæg:
4263/107
-> Indi

Haha, "så ka' du lær' det" :p

(jaduer :e)

Yes sir, men dog vil jeg ikke kun tillade mig at sige det er hol.dk der er "slemt" - sagligheden er også nogengange ekstremt svær at finde i "de andre alm. forums" :x

Tweak.dk er sådan set ok, der er bare nogle lidt underlige kommentarer lidt for ofte.

Tweakup.dk er et casemod site, og IMHO intet andet.

At der så findes spader derinde der giver et mod a la Stormerens (og flere personer) genialt gennemførte Tank-mod karakteren 1 el. deromkring på en skala op til 18, så er det fandme useriøst så det næsten gør ondt at se på ! x( x( x(

(tilmed med en kommentar i retning af "æv bæv, hvor er det grimt pga. jeg selv er inkompetent og misundelig")

Hol.dk er der blevet redegjort for i denne tråd, så jeg gider ikke til at skrive det samme som jer igen ;)

(småpåvirket måske ? 8))

--

Btw. vi er vel alle (næsten) 24/7 nørder ?

Også på en lørdag - bare sålænge der er en computer i nærheden skal man da liiiiiige ind og checke de nyeste posts ligemeget hvor f*nden man/Jeg/I er henne i landet :e

(kender i ikke det ?:()

Teknisk set IMHO kommer det an på hvor stiv han var, og om det stadig "kan mærkes" i blodet :00

Bagstiv... Det er faktisk et genialt ord :f

Over and out - skal lige ud og "lette trykket" efter et par genstande :o :e 8)

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 23:06:25
Svar/Indlæg:
2694/107
Nu er jeg så heldig at have en "sygdom"... jeg kan ikke få tømmermænd og derfor er jeg heller aldrig bagstiv. :e
it´s good to be me.

/Ash

Silent

Skribent
Tilføjet:
23-10-2004 23:30:08
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #31 Så er vi to :p :e

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 23:31:19
Svar/Indlæg:
398/29
#31 - den sygdom har den noget med to fingre at gøre ?? :00

#29 - det kan der være noget om ... men hvad fanden laver jeg så her ?

The

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 23:39:50
Svar/Indlæg:
2651/179
Okay. Fair.

Så lader vi det ligge med ½ times moderator, fejlen var jo egentlig min. Fik fortalt reglen af Idler. Men tænkte at hvis jeg fik stillingen. Såh hvis jeg lavede rav i den, så kunne de bare slette mig fra crewet. Men det var nok lidt dumt tænkt, for hvis crewet gav chancer hist og her, ville der også blive kaos i det.

Jeg kan egentligt godt forstå 18 års reglen. Hvor mange procent af unge under 18 år, vil kunne være moderator, tage stilling til at slette de rigtige tråde / svar. Og kunne tage skraldet for de fejl man nogle gange laver.
Hvis reglen ikke havde været der, ville nok blive kaos i det. Moderatore som misbrugte stillingen, deaktiverede tråde. pga. De f.eks er uvenner med folk. Eller måske for sjov ?
Admins som fortalte ud i offentligheden hvad der skete på crew-forummet Osv.

Opdagede for en uge siden at epi^Zepto var blevet moderator, han er jo over 18. Har handlet med ham. Og at det lige blev ham er jeg faktisk rimelig glad for :) For ham kan man godt stole på, ved jeg.

Jeg fandt selv denne side i starten af dette år. Oprettede en bruger, og langsomt blev jeg klogere og klogere, ved at læse tråde osv. Såh engang imellem hjælper jeg også selv andre som har problemet, og taler ud af mine erffaringer.
Men jeg er jo kun 13 år, så erffaringerne er der jo egentlig ikke så mange af. Som 13'årig er man teenager, og fatter nok ikke hvad der er rigtigt og forkert. Men snarere når man er 18 år, bør man kunne tage ansvar osv.

Hvis en fra crewet dummer sig, og laver rav i den. Såh går det jo ud over hele siden.

18 års'reglen skal bliver på www.overclocking.dk så vi ikke ender som hol.dk

Mvh.

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 23:47:00
Svar/Indlæg:
2694/107
nope. ikke det fjernste. alkoholen påvirker mig kun i kort tid.

/Ash

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
23-10-2004 23:55:10
Svar/Indlæg:
398/29
#34 - tror da ik, der er nogen, der er sure på dig ??
#35 - og jeg er Martin Luther King :)

The

Elitebruger
Tilføjet:
23-10-2004 23:59:14
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#36.

Kan da godt være :) men alligevel, såh var det min fejl det med moderator, og ikke dem som glemte at spørge om min alder.
Når man søger ind, bør man være klar over at man er 18 år. Og de højere stående tænker nok ikke over at kigge hvor gammel man er, for de ved regner med at man ved, at man skal være 18 år.

Såh er det ude af verdenen.

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:03:12
Svar/Indlæg:
398/29
#37 - ja, men nu er det dem, der har valgt dig - så har de sku selv en forpligtigelse til, at se om du er kvalificeret eller ej ... slut !

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:05:38
Svar/Indlæg:
2353/24
kan kun give dig ret i at man altid kan finde på den sygeste grund til at man altid skal en tur forbi oc.dk - uanset hvor travlt man end har... overclocking.dk er vel ens 2. hjem :00 :D

#30 du har det vel ligesom mig, at hvis man ikke har været inde på oc.dk i 2 dage, så føler man at man er gået glip af ½ af sit liv? :e

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:06:14
Svar/Indlæg:
4263/107
Det er btw AFAIK B@NG der står for det "praktiske" mht. statuser her på siden :i

Hehe jo - i aller HØJESTE grad :e

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:14:12
Svar/Indlæg:
3346/81
Nå men det er da godt at vide at jeg ikke er den eneste der får det "dårligt" når jeg ikke har været inde og checke hvad der er sket 🙂

#35 - Så du har et omvendt kineser-gen? Alkoholnedbrydning in no-time?

#37 - Don't worry der er ikke et øje der har ondt over den 1/2 time - tværtimod.

Og så løb jeg s'gu tør for rødvin, satans også! Konen sover og tanken er lukket, øv! 🙂

Tomgun

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:14:51
Svar/Indlæg:
3799/43
#36 efter en del Druk ture med |Ash kan jeg ikke sige andet end der skal MEGET x 2 til at drikke ham under... dog kender man nogle trix :D

kort sagt han er ALKO men sådan er det jo at være sønderjyde på kollegie... med lokkende billige øl fra spar og tysklands endnu billigere slots øl..

-Glemte lige. hvad er tømmermænd ? og bagstiv ? når man har drukket godt igennem er man da vågen senest kl 10 og smuttet ned i spar med ash| efter en god gang morgen mad bestående af æg, brød, bacon og en hulens masse gode krydderier :D

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:16:01
Svar/Indlæg:
2694/107
#41. det er meget muligt... men jeg elsker det. at være morgenfrisk efter en druktur og vække alle andre hoveder. der er ikke noget bedre

/Ash

The

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:16:06
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#41

Heh.... Godt :D

Så går jeg bare og venter på at vinderen bliver trukket 8)

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:18:20
Svar/Indlæg:
398/29
#42 - den type, hvor man har hældt vand, alkohol og et ubestemmeligt smagsstof sammen, for at det skal ligne øl ?? ... ok, hvis han ligefrem er den skal slags, kan jeg godt se, at alle fysiske love træder ud af kraft :) ... undskyld hvis jeg trådt på dranker stoltheden :p

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:23:41
Svar/Indlæg:
3799/43
#45 alt med % mest slots og thors :D med ash| i byen flyver der hurtigt tømt en 4liters øl bong :) uhhm de er gode

men shh problemet er Vodka det kan maven ikke lide.. med mindre man er mig :D

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:26:02
Svar/Indlæg:
3346/81
#43 - så er det fandme godt vi ikke har været på druk sammen 🙂

He he - plejer at putte de sidste mellem 6 og 7, med resterne af vodkaen - slukke og gå i seng - Gud nåde og trøste den der måtte finde på at vække bjørnen :e - det kommer der ikke noget godt ud af 😉

Kan i øvrigt kun tilslutte mig at "English Breakfast - med Indie krydderier" er kanont til at genrejse sig på!

Tomgun

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:27:41
Svar/Indlæg:
2694/107
hehe... jeg er begyndt at drikke vodka igen... så det hængeparti har jeg snart ikke mere ;)
men ellers ryger, som ICE-Cool siger, alt ned. sambuca, malibu, whiskey, øl, (specielten polskøl ved navn "Zubr"), semans shots osv... men tag et lille kun på www.krunk.dk -> krunk en spritter -> Jytte. så kan i selv se hvad der bliver sagt om mig (:

/Ash

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:30:18
Svar/Indlæg:
2353/24
ALT ryger ned... og et lille tricks til hvis man ikke ville have (for mange) tømmermænd dagen efter, så skal man bare få det op inden man går i seng :) så er man sågodt som frisk dagen efter :e ;)

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:32:23
Svar/Indlæg:
4263/107

Alkometer: (99%)

:e

Tiderne skifter, dog har du delvist ret i at folk ikke tænker før de taler/skriver (nogen, eller rettere: lidt for mange :x)

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:33:24
Svar/Indlæg:
2694/107
#50. det er blasfemi!!! sådan noget gør man ikke... det der kommer ned skal blive nede. (kollegianer = fattigrøve) så det skal ikke op igen. det er spild af penge

/Ash

ICE-Cool

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:33:34
Svar/Indlæg:
3799/43
#50 det er jeg så imod... jeg plejer at drikke vand

Spiffen

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:35:30
Svar/Indlæg:
3162/78
hehe der gik sq da lige pludselig ØL og fisse i den her tråd... ahh måske ikke fisse men noget om alkohol :)

der var jo et par undtagerserel, fx. "Stritt" ham mistede jeg jo lige 1000kr på :(

men ja alt godt om siden!

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:37:28
Svar/Indlæg:
398/29
... man har jo tabt hvis det hele ryger op igen... ?:(

OcBedstefar

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:39:55
Svar/Indlæg:
398/29
#54 - det var det jeg mente ... se evt. mit indlæg #16

Spiffen

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:40:37
Svar/Indlæg:
3162/78

Er du fra hol.dk ?:(

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:41:02
Svar/Indlæg:
2353/24
Hvis du kom lidt mere her på siden, så ville du vide at det ikke er serveren den er galt med, men programmeringen - og den er de i fuld gang med at opdatere.

Uanset hvor meget man kunne tænke sig at den blev som "den var en gang", så kan vi altså ikke ændre på at tiderne ændre sig i retning af at overclocking bliver mere mainstream, end det var, og dermed bliver sitet også mere kendt, nu når alle ved hvad 'at overclocke' betyder = flere brugere og flere gentagende spørgsmål.

btw, så måtte tonen i sit indlæg gerne være pænere... den tone som du ligger ud med, det er den der ikke hørere hjemme her på siden!

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:49:01
Svar/Indlæg:
3346/81
Og til dem der "undrer" sig over at ikke indloggede Julius blev væk - de må selv gætte videre. Størstedelen af svaret findes i #56/57. Egentlig bekræfter det også #0 observation - trash kommer ofte fra folk der ikke logger ind - og det har jeg INGEN respekt for. Det er s'gu iorden at kritisere, men så skal man fandme også have røv i bukserne til at gøre det i al offentlighed!
Jeg kan i øvrigt allerbedst lide konstruktiv (konstrukstiv) kritik 🙂

Tomgun

Coctail

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 00:56:47
Svar/Indlæg:
2353/24
jeg har ligesom dig ikke rigtigt nogen respekt for folk som ikke vil stå ved deres synspunkter. men uanset jeg er enig i deres holdninger eller ej. så jeg jeg gerne have dem til at være med en en konstruktiv debat, så 'man' kan kan finde ud af hvorfor de siger som de gør.

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 01:04:11
Svar/Indlæg:
3346/81
#59 - yes Sir, helt enig - det jeg ville frem til var/er primært at man kan da minimum oprette en profil, og under alle omstændighder så skrive i en nogenlunde ordentligt sprog/tone.

Hvis man som Julius mener at det fremmer debatten at bruge udtryk som "klamt gamer community" og "dumme mennesker/latterlige spørgsmål" osv. - så tager han IMO fejl.

Men hardcore konstruktiv kritik vil altid være velkommen.

Tråden når at dreje nogle gange 🙂

Tomgun

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 01:12:30
Svar/Indlæg:
2694/107
Jeg tænkte lige på, hvorfor laver crewet det ikke så at man SKAL være logget ind for at kunne skrive noget. ligesom det er i salgsforummet?

/Ash

Black

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 01:25:04
Svar/Indlæg:
2749/122
#39 og #30 nemli ...Men for mig er det vel nærmest 1hjem... og så her i mine forældres hus er nummer 2...

Men ja jeg ka godt følge dig #0 og alle i andre som mener at siden er ved at komme på ret kurs igen.. for bare 4-6 måneder siden var der mange idioter her inde og dem tror jeg vi er sluppet af med 90% af her efter sommeren.

#50 hva var det du sagde om at indi OT´ede Stampe mand... :p
OT-(godt at man ka drille sine venner uden at de blir sure endnu et godt eksemble på hvor fine folk inde på oc.dk er)-OT

Claus-Aqua

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 01:30:01
Svar/Indlæg:
44/0
Jeg hører desværre også til dem der kan meddele om at det ikke kun er flinke og rare folk der sælger hardware på overclocking.dk. Jeg har mistet lidt penge på en brugt Vapochill herinde, selv om jeg fik det meste tilbage (længere historie men det var ikke med sælgers gode vilje). Ellers synes jeg for det meste snakken holder sig på det pæne niveau.

Black

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 01:32:20
Svar/Indlæg:
2749/122
#61 go ide... ka i ikke lave det sådan at man ikke bare ka gå som ikke logget ind og skrive i trådende... ?

[G.N.U.]

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 02:11:47
Svar/Indlæg:
2175/21
med al den her gode stemning kan det lan da kun blive godt..... :)

hvis nogen ønsker at købe et gf6800GT med nvsilencer5 på til en rimelig pris (over 3000) så tager jeg sq mit reservekort med :)

skal nemlig have fat i et af de nye nforce4 sli mobos, men desværre ser det ikke ud til man får konvertere så man kan bruge agp kort i dem :(

ChrisCornell

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 02:55:18
Svar/Indlæg:
4338/142
I betragtning af at mange af os tilhører de såkaldte "tabte generationer" som ikke, ifølge diverse medier og "eksperter", besidder sociale færdigheder og kun tænker på os selv..........så klarer vi det sq egentligt meget pænt.

Der er "smuttere" engang imellem, både angående OT* og personlig hetz - men alt i alt synes jeg nu, som altid, at oc.dk højner standarden for danske communities.

* undertegnede forbeholder sig retten til at modtage 600 kilo mudder for at kalde sig "OT meister" og samtidigt nedgøre fænomenet :00

MVH CC

Bonghjerne

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 03:41:59
Svar/Indlæg:
658/48
Hehe... sad og læste den her tråd igennem... og der faldt mig 3 ord for brystet... JEG ELSKER JER ! :e hvad skulle man gøre uden OC.dk ? (: Jeg ville jo få et føl... og håber aldrig jeg kommer til det tidspunkt hvor jeg ser at siden bliver nød til at dreje om, eller jeg skal slide en F5 taste mere ned o:

Men fra hjertet tak til samtlige moderators og alle mine fellow OC.dk'ere :e

Og nu vil jeg læse oktober '99 udgaven af PC - Privat Computer... og kigge endnu en gang på linket til www.Overclocking.dk der står i bladet :e ... UNDER en artikel om lige netop clocking... :e:e:e:e:e

palle22

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 12:16:38
Svar/Indlæg:
818/185
Selvom jeg skrev selvforgerligelse i #3 kan jeg sgu godt lide jer...
Jeg er kun blevet svinet til uden grund en enkelt gang herinde, og er ikke blevet snydt i en handel. På hol kan man knap nok vise sig, uden at ens tråd bliver ødelagt, især hvis man prøver at sælge noget. I er sgu temmelig modne... :)

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 12:32:40
Svar/Indlæg:
6624/113
"Now now.. Let's not suck each other's dicks just yet." ;)

Det ligger helt fast, at man som udefrakommende ser et ret sobert forum, når man går ombord i www.overclocking.dk . Jeg skal da ikke lægge skjul på at der findes et par brugere som jeg gerne så røv og skosåler på, under deres hastige løb herfra, uden hensigt om nogensinde at vise sig andre steder end i det nordlige Tibet, halvvejs igennem deres daglige opgaver med at bede, feje gården og fodre Yak-okserne i det buddhistiske tempel, hvor de ville spendere resten af deres levetid med at tænke over deres væremåde på et vist dansk hardware-forum. x(

Når det så er kommet ud af mit system, så vil jeg påpege at vi som moderators og skribenter kun lægger dette site til jeres rådighed + rette lidt stavefejl og overskrifter hist og her - RESTEN ER JERES EGEN FORTJENESTE - både godt og dårligt. :e :e

Maximus

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 14:16:40
Svar/Indlæg:
538/20
Nu har jeg ikke været herinde ret længe, men man kan tydeligt fornemme stemmningen i dette forum, og det er en god stemning. Nu har jeg været aktiv bruger på EDBpriser.dk i et par år og der er også god stemning. Herinde er det bare på en anden måde. I er brødre for hinanden (noget noget i den stil)

Såå....keep up the good work ;) ;)

Archos

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 14:30:04
Svar/Indlæg:
846/74
som mange af jeg sikkert ved, var det mig der lavedetråden med LN2 køling.¨

Mit spørgsmål gik på, hvor man kan købe det, men den udviklede sig, hvilket jeg er HELT VILDT glad for.
Jeg synes at det var en rigtig fed debat, med erfaringer, og en god tone.

Jeg takker alle for de gode råd, og den gode tone.

Og også tak til oc.dk, for at opretholde denne fantastidke side

Maximus

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 14:35:22
Svar/Indlæg:
538/20
Det jeg også elsker aller mest herinde er når I begynder at diskuterer om hvordan man lavede det bedste køling (vand eller sprit) og så kom der en masse fysik ind i det, og det var bare kanon læsning med alle de agumenter der kom (i den tråd specielt NoNig) :D

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 14:57:08
Svar/Indlæg:
1304/117
Nu har jeg godt nok forståede hvorfor det er forherligelse..

Som Sajmon siger, det er faktisk OS der afgører stemming i den her forum, og ´vi kender da hinanden i den virtuel og "the real world" i nogle tilfælde :)

Men jeg kan også sige at de diskussioner er bare fantastisk, da jeg sagt at osse tandlæger bruger Nitrogen i praxis, så kom der flere med "derfor er mit hals så "tørt" når jeg er hos tandlægen" :)

mvh,

Dave

ps. Vi kunne osse lave et "get together" og tale med hinaden på en anden måde end fx. denne træd :)

ChrisCornell

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 15:00:02
Svar/Indlæg:
4338/142

OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;) OC-LAN ;)

Vi bliver mange af "de gamle" :)

The

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 15:04:36
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#74

Jah, han taler af erfaring.

( Ot ot ot ot ot er han kendt for ikke docter CC ? ) :)

Xabre

Overclocker
Tilføjet:
24-10-2004 15:26:35
Svar/Indlæg:
30/5
Så vil jeg da også lige bidrage med min mening om sitet :)

Og den er yderst positiv, i 90% af sagerne...
På brugerniveauv er jeg temmelig ny her inde, da jeg ikke har haft et behov for en bruger... Men den store dag kom, og mine fingre måtte bare have en bruger på oc.dk

Og jeg har været glad for det siden.. :)

Der var dog en anelse negativ tone i en af mine tråde, om hjemmelavet kompressorkøling, hvor 60-70% af dem der skrev, sagde at det kunne ikke lade gøre for os, og at vi ikke havde viden nok på emnet... Lidt øv, men igen var der mange, som kom med mange konstruktive ting, med links til sider, og diverse ting...

Og der skal Wise Guy have en speciel tak.. Cheers m8 :e :e

Men så længe vi kan holde oc.dk på det niveauv det er nu, er det efter min mening alle andre danske HW-sites overlegen på flere punkter..

Anmeldelserne
Forum
Stemningen
Seriøsiteten
... And then... And then...... And then... And then...

BTW |ASH !

Kender godt det der med druk i det sønderjydske.. Bor ik så langt fra sønderborg... En god gang druk i det sønderjydske er noget der virker... Lots og slots, er det ik såån i plejer at sige ?:( ;)

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 15:56:25
Svar/Indlæg:
3640/1231
Som CC så ydmygt og flot forklarer, så er OC-LAN jo en kanon mulighed, og faktisk den første af slagsen for et "get-together" af mange OC brugere.

Derfor er det også vigtigt at påpege at det ikke bare er en gaming weekend.

Det bliver en weekend hvor man endelig kan sætte ansigt på de mennesker man skriver med, hjælper og bliver hjulpet af herinde.

Det samme sker i vores Crew, hvor der sagtens kan gå et år, eller måske to inden man møder hinanden.

Mange i Crew har aldrig set hinanden, og når der så endelig komemr et get-together som f.eks. Cebit, bliver der snakket og hygget for de sidste 12 måneder.

Stemningen og forummet generelt er skabt af JER brugere. Kvaliteten er blevet grundlagt ligeså vel som tonen er, og vi i crew hjælper bare til med at holde den.

I udgør allesammen en stor del af dette site, og uden jer ville vi slet ikke eksistere.

Så kom frisk gutter, tag det et skridt videre og mød op til LAN. Hvis ikke for at spille, så for at HYYYGGEEE :e :e :e

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 17:59:07
Svar/Indlæg:
1304/117
Jeg ville da MEGET GERN til OC LAN, men min forældre er lidt bange hvad der sker og jeg får aldrig tilladelse til at tage til Odense :( x( :x

Hvis den bare var i nærhed af Kbh! x(

Men ellers håber jeg at det bliver kanont for dem der tar med!

mvh.

Dave

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:00:34
Svar/Indlæg:
1304/117
Heldigvis er ComputerMesse også i Kbh! :D Så der ses vi også :)

mvh.

Dave

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:00:47
Svar/Indlæg:
6624/113
Hvorfor er de bange?

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:10:27
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #80

Han fortalte dem om dig?! :00

(;) :p)

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:10:43
Svar/Indlæg:
823/24
#80 Det er dig de er bange for.. :e

Desvære for mig, så ligger oc-lan på samme tid som et andet lan i Horsens, hvor jeg allerede har tilmeldt mig :(

The

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:15:49
Svar/Indlæg:
2651/179
-->#81

Hæ hæ.

På underligvis har min skole holdt 2 dage for lang sommerferie. For at udbedre den "Skade" har de valgt at vi skal i skole 2 lørdage. Selvfølgelig har de for at være onde lagt den ene dag på messe dagen. :x :l

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:21:06
Svar/Indlæg:
6624/113
nooooooooooo!!!

:e :e :e

LilleIndianer

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:28:55
Svar/Indlæg:
1404/19
--> #82

Afmeld dig? :)

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:30:42
Svar/Indlæg:
823/24

Det kan jeg ikke, jeg er meldt til det sammen med 4 andre venner.. Så det bliver nok liiiidt sure hvis jeg siger at jeg ikke gider :)

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:30:44
Svar/Indlæg:
6624/113
#85 - Ja den forstår jeg heller ikke problemet i...

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 18:44:26
Svar/Indlæg:
4263/107

Problembørn... :00 (:e)

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 19:02:51
Svar/Indlæg:
1304/117
De har den stilling : Nogle mennesker du ikke kender + Odense + HW til knap 14,000 = DU bliver banket og tæsket.

x(

mvh.

Dave

Telle

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 19:31:31
Svar/Indlæg:
823/24
#89 Kan du ikke score en ven og tage med derover? Så kan de da ikke sige særlig meget til det.. 16 år, så er man jo heller direkte et lille barn mere!

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 19:38:59
Svar/Indlæg:
3640/1231
89 > Bare lad Sajmon komme og hente dig, og lad ham sige han passer på dig...

Når de ser hans størrelse VED de at der ikke kommer nogen og banker dig :e

Heclo

Superbruger
Tilføjet:
24-10-2004 19:41:45
Svar/Indlæg:
219/10
underligt at folk her på oc.dk altid klager over denne slags poster da det altid er dem der får flest svar :00

perry_78

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 19:52:15
Svar/Indlæg:
1304/117
Heclo? Hvad?!

#90 + 91

Jeg prøver at få overtalt nogle venner til at komme med, men deres holding er : Altså, jeg kan spil Need For Speed Hot Stakes herhjemme ikke, jeg behøvere ikke at tage til Odense at spille de nyeste spil :e

mvh.

Dave

beatmore

Elitebruger
Tilføjet:
24-10-2004 20:04:05
Svar/Indlæg:
3943/44
#89 Odense er jo lig med "Vold"smose --> det er mediernes skyld!

Og til dem der snakkede om computere og alkohol, så er der mange multiplayer spil der er meget sjove når man har fået lidt inden for vesten!

Og OC.DK er et rart sted, vi har lige fået pige nr. 2!!!
Velkommen - AngelFire!!!