Tjooo....
Det er da en herlig udmelding, og jeg er delvist enig ... Oc.dk er på mange måder bedre end andre forums, jeg har benyttet mig af, f.eks Hardinfo - men jeg synes der har været en kedelig tendens, til at dette skulle blive Hol nr.2, her tænker jeg på lidt OT, og trådenes retning ikke længere går på oc, så meget som det var ønskeligt, eller andet herligt, der skulle udskille oc.dk fra mængden ... så jeg ved ik hvor gode vi er ?? ... det har nok noget med brugerantallet og demystificeringen af oc at gøre IMO. nogen der kan tilslutte sig denne betragtning ?? -
Dette er desværre næppe en vigende tendens, og uanset hvad vi gør, så tror jeg, at udviklingen vil være i denne retning ... Hermed ikke sagt, at det som jeg forbinder med oc.dk - det kunne være Rododendons (har aldrig kunne stave til det) forsøg, eller nogle dejlige diskussioner med NoNig, eller anden af disse "old guys". Vil forsvinde ... det har de jo ikke, men hyppigheden er faldet ...
Så frem for, at falde tilbage på Laurbærene og lade det blive til ååh hvor er vi gode, så kunne dette også være en stund til en sund overvejelse - og jeg vil da være den første til selvransagelsen ... der er måske blevet postet for mange dybest set ligegyldige tråde, skulle man have trang til disse, ville det så ikke være hensigtsmæssigt, at ligge dem på andre sites, som beskæftiger sig med disse ? ... (hvis man da ønsker, en tilbagevenden til "det gamle oc.dk" )
Men når alle disse overvejelser er sagt, så må jeg tilgengæld sige, at jeg på intet andet forum har støt på en sådan knowhow om dette subjekt ej heller en bedre omgangstone (sådan da) ... Og jeg vil da håbe, at på trods af op og nedture, at det må blive ved så længe det kan.
Det med ærligheden omkring handel vil jeg lade svæve i vinden, jeg var selv et naivt menneske indtil jeg blev snydt af et menneske, der også har huseret / solgt på oc.dk - så det synes jeg ærlig talt ikke er en held sandhed ... gid det var!
Og jeg synes ikke dette skal virke som fredserklæring, der er stadig og vil altid være "onde" mennesker, og hvis vi nu lader os overvælde af naivitetens lykkerus, så mister vi vist jordforbindelsen ... så tag lige og slug en ekstra omgang atmosfærisk luft !
Nå men så kan i tænke lidt over det ... peace out!