-> #6
Nå nå :r Den har faktisk vist sig at være ret så nyttig på studiet... den har nemlig BÅDE serie-port og parallel-port. Ikke noget alle de andre fancy Centrino-baserede her-kommer-jeg maskiner, som mine fine medstuderende har ;) :p :e
Ud over det, så har den en vist affektionsværdi. Faktisk, hvis det lykkes mig at fjerne/reducere støjen, så ville jeg være ovenud lykkelig :D 8)
-> #7
Joh! :p På mit kabinet :00
Arj. Det jeg snakker om er, at sidepladerne kan finde på at "klapre"/synge, pga. min Eihem pumpe. Så satte jeg lige de tre fingerskruer i der skulle til, og væk var problemet.
Men ellers, alt andet hvad jeg har haft af resonansproblemer har jeg kunnet skrue mig ud af. Allerhøjest nogle ophæng (harddiske), men det er som regel gået i sig selv igen med et par skruer.
En anden ting er, hvis kabinettet står lidt "skævt", så der er en smule spænd. Det være sig at lægge en 25/50 øre under den ene af fødderne. Det har også hjulpet et par gange...
PS.: Troede at <b>jeg</b> er/var OT-meisteren :r - men på den anden side. Titler overgår også til en værdig arvtager ;)
-> #8
Bah! :p
En af dem jeg snakker med på studiet har en ældre HP. Jeg er så fascineret af den. Det er en computer næsten mage ved min (spec.s), men den siger ikke et klap. Intet! ;)