Jae... Jeg nåede hvist op på 230 x 10, så mente jeg at der blev liiiiiiiiidt for varmt at sidde i rum med bæstet :p
Men altså, det skete jo det sørgelige at den engang i slutningen af oktober, mens jeg sad og spillede, lavede en eller anden random "blue-screen" error. Genstartede bare, det gør windows jo ind i mellem :i
Men nej... Derefter har den intet villet. Har siden da døjet med at den ikke ville finde nogen IDE drev (ingen harddiske, dog 1 cd-drev) selvom alt sad som det skulle.
I dag fik jeg så taget mig sammen og checket l*rtet; opdateret BIOS til v. 19 i stedet for 16, skiftet kablet til harddisken som den på intet tidspunkt har kunnet finde (vil den nu :i :p), og kørt chkdsk /p.
Den melder fejl hver gang den checker, men den har kørt uden nogen problemer siden engang i eftermiddags. Har også kørt flere 3dmark (03 og 05) tests uden problemer efter hinanden.
Kan det virkeligt passe at den bare "brokker" sig, eller ligger der et eller andet bagved alt dette ?:(
I øvrigt skal jeg have smit vand på i denne uge, da jeg skal til TGV-LAN næste weekend. NU skal det sgu ske :)