4-6 uger repartions tid hos PRC Data! Er dett

Diverse d.  25. oktober. 2004, skrevet af Stefan_SN
Vist: 158 gange.

Stefan_SN

Elitebruger
Tilføjet:
25-10-2004 16:45:36
Svar/Indlæg:
175/32
Mit Powercolor Radeon 9700 PRO All-In-Wonder, døde efter jeg havde haft det i 8 mdr. Jeg oprettede en RMA-sag og sendte det til PRC Data, som jeg købte det hos.
Jeg ventede en uges tid uden at få svar fra dem omkring min RMA-sag. Jeg besluttede mig for at kontakte PRC Data. Hos dem fik jeg afvide at de havde sendt kortet til repartion og at det ville tage omkring 4 - 6 uger at repararer kortet.
Det jeg gerne vil vide er om dette kan accepteres som en normal repartionstid? Kan det passe at man skal vente så længe for at få sin vare tilbage?

Jeg har klaget til PRC Data, både via telefon og mail, men begge steder fik jeg det svar at jeg kunne acceptere de 4 -6 ugers repartionstid eller få min defekte kort tilbage uden at der blev fortaget reparation. Kan de tillade sig at behandle deres kunder sådan?
Det skal lige siges at jeg har været imødekommende og flink over for PRC Data både via mail og telefon.
Hvad kan jeg gøre for at få min sag igennem, når PRC Data ikke vil ændre på deres lange repartionstid? Please hjælp, så dette ikke sker for andre!
Mvh Stefan Pedersen