De 2 blæsere der sidder i overstående PSU larmer jo som et ondt år. Kan jeg skifte dem uden at skulle lodde. Dvs sidder de i stik inde i selve forsyningen?
hvis de sidder med et stik er det med 90% sikkerhed et eller andet mystisk stik, som ikke er til at få fingrene i, så spørgsmålet er om det ikke kan svare sig at lodde det stik ud og lodde de to ledninger i fra den nye blæser i´der. ? :00
dunno, men er den ikke gennemsigtig? :e synes ikke min larmer, har den sat på low. min NV5 Silencer larmer mere, giver en slags brummen fra sig (ikke vibrationer), nogen andre der har det problem?
må hellere skille den af og finde ud af det.! Skulle sq have givet de 200 mere for en 510A chill. Men havde hørt flere der sagde denne her næsten var lydløs. Ja så må de sq være døve. På low siger den AAAAAALT for meget.. lige til skraldespanden
Nu har jeg skiftet til 2x adda 14db. De larmer osse for meget. ¨Det er de lorte 80mm. Men har koblet dem til bundkortet, således de reguleres i bios, de kører pt 50%. Så er de lydløse. Fortryder jeg ikke nappede den chill!
grunden til de har proppet et par larmende blæsere i er pga airflow.. kølepladerne er ikke specielt store eller effektivt designet, så de er nød til at kompensere med kraftigt airflow...
min nvsilencer5 larmer slet ikke...tror måske det er dordi den har sat dit kabinet i vibration mod dit underlag..prøv at stille compen på noget gummi.....
enig i at de bestemt ikke er lydløse, heller ikke på lav blus...gætter på ca 25-30db ved middel power.....
kan sq ikke lige se om de er loddet fast..og skal du have nye, så få dem med grønne dioder istedet..revoltec blæsere..de larmer meget lidt.