-> #59
1_2know har været "emne" i mere end ét tilfælde. Deaktiveringerne i denne tråd er ikke enkeltstående. Ej heller frustrationen over en vis magtesløshed over situationen når det går galt.
Vi er her for jeres skyld. Tro det eller ej.
Det som "I"/man ser, er kun facaden. Der er en del arbejde bag som ligger i rettelser af overskrifter, stave/tyrk-fejl, henvendelser til folk om venligst at nedtone deres signatur fra 16 til 2-3 linjer, hjælpe folk med hardware-spørgsmål, hjælpe ny brugere ind på siden, hjælpe brugere med information, hjælpe dit og dat.
Listen fortsætter, men i praksis er det eneste I/man ser, kun:
Sure opstød
Deaktivering/rettelse af indlæg
Mund til mund -> "Jeg fik en skod PM fra NoNig. Fuck han er en spasser, irettesætter" osv. osv.
Så I/man ser faktisk meget lidt af det.
Jeg vil gerne undskylde mit indlæg, men det sker fra tid til anden at man kortvarigt mister hovedet, og så ønsker jeg virkelig at jeg var typen der skriver uendeligt langsomt.
Det er selvfølgelig ikke fair, at I skal være vidne til min frustration over en brugers færden her på siden, men af og til.
Som der bliver sagt, så er vi kun mennesker med en vis kapacitet. Vi kommer alle med forskellig baggrund.
Som jeg skriver længere oppe, så er meget af det en vurderingssag. Det er jo åbenlyst at åben snak om warez, crackz, serials osv. er bandlyst her på siden. Men det er jo ikke sikkert at lille Ludvig (nu lyder jeg som min geografilærer i 8. klasse) syn's at det er så ulovligt liiiige at spørge om...
Så er der løs snak osv. osv.
Faktisk så oplever jeg at ca. 30-45% af de indlæg jeg deaktiverer er på en anden brugers opfordring. Det kan være et svar i en køb/salgs-tråd eller en dum kommentar om vedkommendes søster der bliver kaldt en "fed ko".
Så det tilgodeser "vi" selvfølgelig og hjælper en bedre atmosfære på vej. Det er sikkert at ham i den anden ende ikke synes at det er ok, men der er forumregler osv. osv. bla bla bla.
Faktum er, at meget af "vores" arbejde er frivilligt og der er andre, ud over jeg, som brænder for siden og næsten hellere vil begå mord, end at se siden lide kvæledøden.
Så sker der sommetider det, at kommulerer spændingen sig nok, så tilter det på et tidspunkt, og så ser man (uheldigvis) et indlæg som det jeg skrev.
Bare fordi at jeg er superbruger sætter det mig ikke i et bedre lys end før eller gør mig en døjt klogere. Men det gør det nemmere for "jer" at ramme mig.
Heldigvis er vi stærke folk der kan klare det (og græder ud hos hinanden når I ikke ser det :p), men som sagt: Af og til tilter det.
Jeg mener ikke selv (surprise) at jeg er "går tit amok"-typen. Men synes I det er der jo ikke så meget jeg kan gøre ved det.
Der er nogle af jer som sjældent er på (det ved jeg, for jeg er hele tiden på), og som kan være så uheldige at ramme der perioder hvor jeg lige skærer nosserne af en eller anden sagesløs bruger. Så er det klart at jeg stiller mig selv i et dårligt lys. Det kan jeg ikke gøre noget ved.
Men jeg kan ikke sige andet end, at jeg som regel er stille og rolig (der bør der være nogen som kan skrive under på), og sjældent går amok.
Det gør jeg kun hvis folk ikke fatter noget anden, tredje, fjerde eller 117'ende gang. Så bliver jeg sgu lidt olm. Det er lidt det samme som hvis en eller anden spasser tager en af mine pommes frittes, så bliver jeg sgu også en smule muggen.
Men ellers så er jeg en sød og rar fyr, som gør alt hvad jeg kan for at hjælpe andre og forklare dem tingene på en forståelig måde.
At kalde mig bedrevidende er sikkert meget rigtigt. Jeg er desværre af den insisterende type, men tro mig. Jeg indrømmer hjertensgerne når jeg tager fejl. Meget gerne.
Men oftest, så udtaler jeg mig kun i tråde hvor jeg ved hvad jeg taler om: Fysik, matematik osv.
I ser mig sjældent spille klog i tråde omhandlende DDR-RAM, AMD eller Case-modding. Jeg melder klart ud hvordan og hvorledes. Jeg formulerer mig skarpt, for jeg vil helst ikke misforståes, men hold kæft hvor ynder jeg at gøre det med et glimt i øjet.
Jeg elsker Off-Topics, som mange af jer sikkert ved. Det er fair nok, og holder det til i trådens sjæl, så kører jeg den videre. Men jeg holder også seriøse tråde i en seriøs tone.
Jeg kommer nemt til at lyde bedrevidende, fordi at jeg netop "kun" udtaler mig om emner hvori jeg betror min ret. Og når, når jeg tager fejl, så skal I også komme til at se mig indrømme det. "Problemet" er nok bare, at tit og ofte formulerer jeg mig på en måde hvormed jeg kan misforståes. Enten fordi at det er svært gennemskueligt, eller simpelthen fordi at man "vil" misforstå.
Jeg ser ikke mig selv som en "gud", og sætter helst heller ikke mig selv over andre, med mindre jeg er nødt til det.
Jeg har en del kontakter på min Messenger-account, og ca. 40-50 ud af ca. dobbelt så mange er brugere her fra siden. Jeg sidder dagligt og yder "support" til faste såvel som flygtige brugere, og hold kæft hvor jeg nyder det! :)
Men jeg har sjældent tid til brok og surmuleri og kommer over det og lever videre i mit liv.
Jeg håber sgu at der sidder nogle derude som nu forstår "mig" lidt bedre og har lidt forståelse.
Vi "skal" være store mennesker når vi står bag siden, men husk: "mennesker" ;)