så var tanken jo at et tårn ud af en af disse... størelsen på disse rør i radi'erne er 3/4" og vandet på min com kører med 1/2"OD slange... så jeg tænke lidt at når størelsen på rør er størrer i radi, ja så bliver vandet "længere tid i radi end i systemet, og med tre 120mm blæsere på, så vil det måskeblive lidt koldere, end det jeg har nu... på mit system nu, sidder der en single 120mm radi.... http://www.studiedata.com/prod... jeg havde tænk mig at lave et slags tårn så radi ka stå op, med ja, 3 120mm blæsere på... nogen der har erfaring med "større" radi'er en der lige er plads til i kabi :e og om det har givet noget mere køling...? men ellers er jeg meget åben for ide'er.... :e
tja, men alt afhængig af hva dine temps er kan man jo overveje om det er det værd.. hvis nu vi siger at du begyndte at oc'e lidt(ihvertfald skrive det ind i din profil) ville det nok være en fordel. Og tror godt de der radier kan trække en del :D Så, bare kom igang! Dejlige radier... Send nogle til mig :D
0# som så mange jo gør for tiden kunne du jo lave en kasse til det af træ du kan sætte hvor du vil, det er jo nok det nemmeste at arbejdemed, med mindre du har adgang til diverse metal dimser.
btw, hvis du skal til at overclocke med de par svende der, så send lige nogle resultater
Som #1 siger, så kunne de hænge under et skrivebord..
Men du skriver tårn, jeg ville til en hver tid sørge for at de lå ned, så pumpen ikke skal arbejde helt så meget, men det kommer selvfølgelig an på, hvordan det hele placeres...
meget interessant der.. :) hvad er egentlig de fysiske dimensioner på sådan en fædder??? :D
at bygge dem ind i et tower lyder ikke som en tosset ide - når du kører med et lukket system, burde du ikke have problemer med pumpen..
jeg kan faktisk godt forestille mig et tower der er i stil med din comp-case.. noget højt, slankt, i sort og alu - evt med de væskekølere der siddende i fronten og så blæserne siddende på bagsiden - en powercord fra en fancontroller på computeren til at styre blæserne og studs ind og ud.... tror det ville være et hit :e
11# jeps havde tænkt mig samme stil som kabi, og lidt blåt blæs på....men skal lige ha fat i de sidste fiitings...så det på smede værkstedet....kommer med nogle pics senere