Overclocker
Tilføjet:
29-10-2004 18:38:41
Svar/Indlæg:
0/1
Her er en advarsel !!!!
Sq bygge mig en total ny computer, bestilte alle dele som alle kom forholdsvis hurtig, men så startede det.
Mit bundkort af mærket FIC, købt hos SHG.DK virkede ikke, så jeg sendte det retur på en RMA sag (første retunering), og rigtig nok testede de det defekt, der gik så ikke mere end 3-4 dage før et nyt kort af samme mærke kom ind af døren, but Guess what !!
Det virkede jo selvfølig heller ikke !!
Så det sendte jeg osse retur (anden retunering), med den besked fra SHG at de blev nødt til at sende det til leverandøren og det ville tage ca. 14 dage, så de skulle nok ringe ( he he ) Yeahh right !!!
Ca. 20 dage senere ringer jeg selv, og får den besked at jeg må sende tilbehøret retur så ville jeg få et andet bundkort af andet mærke tilsendt(trejde retunering).
Så ringer de da de har fået tilbehøret for at sige at den lille adaptor plade som stikkene på bagsiden af kabinettet går igennem mangler + nogle skruer, så jeg får ikke det nye kort før de har alle delene ( fucccccckkkkkkkkkk) (fjerde retunering)
Nu har jeg så lige snakket med dem her kl 18.09 fredag aften hvor de nu modvilligt har sendt et nyt kort til mig. Jeg gav dem den besked at jeg var rimelig utilfreds med den behandling jeg har fået, og hvilke svar får jeg !!!!
De var sådan set osse rimelig utilfredse med den behandling de har fået af mig, og BY THE WAY, det koster lige 92 kr at få tilsendt kortet fordi det kommer på en Lørdag !!!!!!!!!!
Hvvvvaaaaaaaaaaaaaaaaadddd !!!!!
Tro mig, jeg er ved at lave en Hiroshima !!!!!!!
Så medmindre i er 100000% sikker på at skidtet virker, så lad være med at handle ved SHG, det er nok den værste behandling jeg nogensinde har været ude for !!!!
x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x( x(