Heclo
Indtil videre har jeg kun lavet for mig selv, slevom jeg har fået mange tilbud efterhånden.
Men det skyldes at jeg bruger mange timer på at lave det jeg gør, samt at det ikke er helt billgt at lave sådan noget her, gør at den pris jeg skulle have for at lave dette, er en som ikke er helt billig. Et billede som dette tager vel en 10 timer at lave, og har kostet 200kr, og det kun fordi jeg havde en masse rester af materialer, maling og transformere.
Så du kan hurtigt se at det løber op, hvis jeg skulle lave et magen til dig. Mange tror man kan få bygget et kabinet efter eget design med det hele for en tudse. Det er bare hvad det koster i materialer alene næsten. Skal du fx. have bygget en bil eller motorcykel fra bunden af, så starter man også på en pris som hedder en 1.mill og opefter.
Så det er grunden til at jeg ikke har bygget når for andre end venner og nær familie indtil nu. Det kan ikke betale sig til den pris de indtil videre har ville give. Jeg kan tjene langt mere ved at gå på arbejde, og går derfor det. :e