->#7 Vidste godt du allerede vidste det. Men til andres orientering synes jeg de skulle vide at jeg vidste det, så de ikke påstod at de ikke vidste det. Og eftersom jeg vidste det kunne jeg ligeså godt fortælle at jeg vidste det.
:e
Og smileyen til sidst var ment som flame til (øøøh) sierra(?) om at det er for dårligt at der ikke kommer en multiplayerdel. Og altså ikke ":00" fordi du ikke VIDSTE DET.
#9 søgte lige kort på google ang. dit spørgsmål da jeg selv har været i tvilv. Så hvis det passer hvad der står får du CS: S ligemeget hvilken af de to retails du køber. Men du får kun HL: S hvis du køber collectors edition. Ingen dod: d ser det ud til
Self. HL2 (bliver nice) Pirates! (ja det er blevet genoplivet, "mindes de gode amiga dage" :00 ) Det glæder jeg mig specielt til! Der skulle hvis også komme flere spil den 16. kan ikke lige huske dem så de er sikkert ikke så fantastiske (min mening!)
Andre releases som udkommer fra nu til midt november: Colin 2005 Lord of the Rings: Return of the King Medal of Honor Pacific Assault Need For Speed Underground 2 World of Warcraft Vampire: The Masquerade - Bloodlines Painkiller: Battle Out of Hell