Moderator
Tilføjet: 01-11-2004 18:51:55
Svar/Indlæg:
7881/1165
Der er også SATA-II også kaldt SATA300. 4stk af dem integreret direkte i chipsættet!! Det synes jeg er nok det vigtigste for mig!! Og så er der selfølgelig PCIe hvilket nForce3 jo ikke har!!
Jeg er faktisk begyndt at tro man godt kan springe nforce4 over medmindre man har pengene til 2stk über geile grafikkort og det SLI bundkort. Du får lige så meget ydelse ved at vælge et nforce3 bundkort, og et godt AGP grafikkort som ved en PCI-express løsning. Desuden spare du nogle penge. PCI-express og SATA2 bliver først interessant et stykke ude i fremtiden, og til den tid skal du alligevel nok have nyt bundkort til ny cpu og nye ram.
Moderator
Tilføjet: 01-11-2004 20:40:42
Svar/Indlæg:
7881/1165
LOL... tjaaa. Via K8T890 skulle jo også være på vej :) Men det er praktisktaget bare et Via K8T800pro med PCI-ekspress. Men i følge rygterne har kortet ligge parat i snart et halvt år. Så mon ikke det er blevet godt og grundigt optimeret! Jeg sater lidt på K8T890, Især med Vinyl-audio!! (konkurerant til Soundstorm)
#0: Hvad vil du bruge SATA300 til? Allerede med det sata 150 som man kører med nu, kan klare 1,5gb/s. Hvis du har en hd der kan levere 1,5bg/sek, så skriv lige... Sårn en gad jeg derne ha ;)
det eneste pt. goe nForce 3 mobo er vel MSI's K8N Neo2 Platinum...
Det jeg har forstået er bare at det er pænt ligemeget om man vælge nForce 3 eller Via kt800 pro....
Men altså, jeg ville nok snuppe det MSI eller et Asus A8V rev. 2.....
Gider heller ik vente mere, og ja der er fejl i de nye nForce4, hvis der var nogen der ik vidste det :e Både rev. 01 og 02 af nForce4 chippen skulle der være noget galt med.....
Så hvis man vil ha et fejlfrit ort skal man nok være heldig hvis man skal ha en med rev. 03 af chippen før jul :D