GPS til Acer n30

Diverse d.  01. november. 2004, skrevet af espeholt_jr
Vist: 208 gange.

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
01-11-2004 23:06:33
Svar/Indlæg:
2175/186
Hej... hvad skal man vælge hvis man vil have GPS til en Acer n30... den skal kunne vise vej self.

Har kigget på TomToms udemærket løsninger, men der står ikke de kan bruges til Acer?

Softwaren behøver kun at kunne række i DK+nordiske lande eller noget... ;)

ViperZ

Superbruger
Tilføjet:
01-11-2004 23:55:05
Svar/Indlæg:
850/23
Also... jeg kender ikke Acer - har selv HP Ipaq, men proggy er jo ikke lavet til en speciel model så vidt jeg er orienteret! Forskellen kan ligge i, at der følger holder med til bilen, og at den så ikke passer - og det er vist her skoen trykker. Det vrimler ikke just med tilbehør og GPS til den Acer model, hvorfor ved jeg ikke! Tom Tom er lavet til Windows for Pocket PC CE 2002 og højere (eller hvad den nu hedder) og så vil jeg anbefale dig at købe et sæt med GPS og prog. samlet, det kan man godt spare lidt på!

X-road er også et alternativ - hvor du for samme pris får hele europa med, dog mener jeg ikke X-road er på samme højde med Tom Tom 3 som jeg mener er suverænt bedst!

Har den bluetooth, vil jeg klart anbefale en bluetooth GPS, og ikke en kabelmonteret! Den er lidt dyere, men du kan tage den med dig - og det kan jo være praktisk hvis man ikke kører i sin egen bil f.eks.

Her er et forslag: http://pdashoppen.dk/product.a...

espeholt_jr

Elitebruger
Tilføjet:
03-11-2004 14:24:39
Svar/Indlæg:
2175/186
#1 okay takker :)