Arrrh, alle jer der synes at niveauet er faldet...
Jeg vil da sige så meget, at jeg har, på det sidste halve års tid, fået enormt meget hjælp på denne side, selv om jeg, da jeg kom, var så noob, som man næsten kan blive... Vidste f.eks. ikke hvad alt det der med +'erne betød på AMD... og vidste ikke at et 5600XT IKKE var godt :p ... Købte bare :r
Man lærer virkelig meget ved at læse med, og ved at spørge selv, netop FORDI folk herinde ikke bare siger "prøv google" eller "læs guiden"... Det sker måske en ud af 30 gange, at første indlæg siger dette... at der så senere i tråden kommer folk, der ikke lige læser den igennem, og måske ikke ser, at spørgsmålet er besvaret seriøst, kommer med en tåbelig bemærkning, synes jeg ikke at man skal tillægge så meget opmærksomhed... Spring_det_over... og læs de svar i gider... Ingen tvinger jer til at læse de svar, der er tåbelige, eller tage dem op til diskussion... Der vil ALTID være nye folk, der skal have hjælp, og når i "gamle" ser deres spørgsmål, kan de virke noget så tåbelige... Men det er højst sandsynligt fordi de ikke aner hvad de forskellige begreber betyder, selv efter de har læst diverse guides... Og lad os indse det, hvis det skulle være det ultimative nørd-site, så VILLE det nok blive LIDT kedeligt ;)
MVH.
En bruger på "et ½ år" ;)