hehe.... jeg har også en 0433SPMW nu mangler jeg bare mine OCZ EL PC3200 rev 2. :e
Og hvis nogen kan fortælle mig hvordan jeg skal kunne installere XP på en sata disk på mit Asus A8V Delux ville jeg blive glad.... der er ingen driver på diskette med x(
#4 for sa....#¤%¤&#¤"% syntes ellers at jeg havde læst den manual igennem.... måske jeg bare trænge til noget søvn!! Skal trods alt også til engelsk prøve imorgen :00
Hav nu ikke alt for store forventninger til NF4 - Overclockings mæssigt bliver det vel ikke om noget, ret meget bedre end nf3. Men der er selvfølgelig PCI-E.
Nu er jeg ikke så meget hjemme i 64bit AMD 90nm, så jeg spørger bare: Er de beregnet til 939 bunkort eller kan man også få dem til andre bundkort (hedder det ikke 739, eller noget der omkring ?:( )
#10+11 jeg har kun set dem til s939.... men det ville undre mig meget hvis de ikke også brugte det til deres s754 da det skal værer deres "budget" platform, og 90nm er jo noget billigere for dem at producere (giver i hvert fald noget højere yields)
#13+14 så vidt jeg forstod på en herinde fra som har prøvet stort set alle s939 boards er det enten Asus A8V rev. 2 eller Abit AV8 (en del der bruger fra xtremesystems.org)
Jeg har selv lige fået Asus A8V rev. 2 igår og det er et rigtig lækkert kort