overclockers.co.uk :(

Diverse d.  04. november. 2004, skrevet af Jimmbo
Vist: 177 gange.

Jimmbo

Elitebruger
Tilføjet:
04-11-2004 12:43:39
Svar/Indlæg:
337/73
Hey
Jeg bestilte et tower og et bundkort hos overclockers.co.uk og jeg betalte også med visa.
Lidt efter fik jeg en mail om at min order var bekraftet... og lidt efter igen fik jeg en mail om at se ikke kunne bekrafte min addresse og derfor ikke ville sende det...

Jeg skrev til dem at det muligvis havede noget at gøre med at der er Ø i mit vej navn og jeg skal O.

så holde de om med at svare.. så prøvede jeg at skive til salgs afdelingen og skrev det samme...
- Så bede de om at få dokumentation for jeg var mig.. og jeg sende dem en kopi mit kørekort og mit bankkort.

Så svarde de ik igen... så prøvede jeg at ringe der over.. der var jeg 5-10 min i vente tid og så lukkede forbindelsen.
Så skrev jeg en sidste mail om at jeg ikke gad vente mere og at hvis de ikke tog sig sammen ville jeg købe det et andet sted.

Så fik jeg en mail hvor de sagde at de ikke havede modtaget noget selv om jeg har sendt det 2 gange....
Og nu har jeg svaret tilbage at jeg aldrig har været ude for så mange problmer heller ikke i udlandste butikker... og hvis de ikke gad bekrafte mig skulle de bare slette min order så bedstiller jeg bare et andet sted.

Nu vil jeg bare høre om det er normalt at overclockers.co.uk ikke kan tage en simpel order og sende den?? ?:(
Eller er det kun mig de bare ikke kan sende til??