I de 4 år jeg har haft Cybercity har jeg aldrig oplevet problemer med deres kundeservice, de har altid været venlig og vidste stort set altid hvad de snakkede om.
De eneste gange jeg har oplevet problemer med deres Internet, var da TDC havde "glemt" at isolere deres kabler godt nok, så noget af CyberCity´s netværks gear brændte af, en anden gang (for 3 Mdr. siden) da min ZyXel Router ikke ville køre 2.5 MB efter vi flyttede til vores nuværende adresse, så CyberCity sendte en tekniker hjem til mig, og måtte indrømme, at jeg bor alt for tæt på centralen til at ZyXel Routeren ville virke optimalt, det CyberCity så gjorde var at oprette mig som IP telefon kunde, og overføre mit gamle Nr. til dem, de sendte mig så en ny Router og lige siden har der ikke været problemer - det spiller max! :)
Ved du hvilket IP din Router har? - Hviken Router har du enligt?
Prøv at sætte dit IP til Automatisk, og genstart din PC´ere, der efter åbner du "CMD" og skriver "Ping "//Router// IP" -N 1000", så lader du den køre færdig, og hvis der der kommer nogle Tab på Ping anmodningen, så er der noget galt med dit netværk, hvis der ikke er Tab, så er det mellem din Router og CyberCity.
CyberCity er på nogle centraler ude på WAN Nettet (Internettet) begyndt at køre med den Undermaske der hedder 255.255.255.255, og det er ikke alle Zyxel´s Routere der kan klare, f.eks. kan ZyXel 642 router ikke klare denne undermaske, så kontakt CyberCity og hør om de vil sende dig en anden type Router, evt. en Cisco.