han bruger patched editon.. Aka cheat. Han reele tid vil være 24-23 sec. Og det er fugger fra XS. Han har tilmed selv skrevet det i sin tråd. Så nej ikke hurtigere.
hmmm det finder jeg højst mærkeligt.. x86 plejer da ikke være intel biased? Men alene det at de 2 screenshots ikke ligger på samme billede får hurtigt mig til at tænke..
#13 come on... DFI linker til denne test på deres egen hjemme side, altså må de ha rimelig meget tiltro til den (de vil nok ikke linke til den hvis de selv kunne se det var snyd). Jeg er altså pænt sikker på at det ikke er snyd, så er den side nok lidt på røven hvis det er.
Begge steder køres der med 3:4 divider på ram med en FSB på 178. KYOSEN får bare samme resultat med multiplier 18x som den anden side gør med multiplier 16x....... :00 Enten er der fusk med x86 siden, ellers scaler P M cpu'erne bare ekstremt dårligt i forhold til alle andre cpu'er. Sidstnævnte tror jeg ikke er tilfældet.
Lækkert resultat pc ice kommer med der.
Bias hjorth det er en path og ikke en cheat til Prescott i SuperPI........... :)