x( x( x( jeg har lige købt et Geforce FX5600XT problemet er bare at når man clocker det med coolbits falder ydelsen :( :( :( Hvad kan være årsag til dette og kan jeg gøre noget ved det?
enten er kølingen for dårlig, og så bliver kortet for varmt, dog ikke varmt nok til at lave pixel-fejl. det kan også være kortet der ikke får strøm nok..
jeg har lige været en ur i bios og hæve strømmen til min AGP det ser umidbart ud til at have hjulpet lidt. _____________________________________ Iøvrigt jeg har et Asus p4p800e Deluxe hvor i alverden ændre man på ens RAM timings på dette mobo??
AARGH!!! problemet er ike løst!!! da jeg troede det virkede så var det i virkeligheden bare forde den var gået tilbage til standart. Det er sådan at hvis man hæver (eller bare "røre" ved) clock frekvenserne så falder ydelsen med ca 40% og hvis man så bagefter sætter tilbage til standart så køre den stadig langsomt medmindre at man rebooter
der er da ingen grund til den dreng ska ha sådan en over dyr PSU. køb en aspire, den syns han sikkert også er fed. og til en P4 1,8 er det mere end fint
Det var da monster skod :( mit gamle Geforce 3 TI clockede jo 35% med standart køling og 45% med en 80MM til at blæse på den passive profil. hvordan kan det så være at dette kort til 1.000Kr. ikke kan clockes overhovedet ?:( ?:( Ville det i øvrigt hjælpe med en ny bios ?:( ?:(