Co-Operative Multiplayer spil ??

Spil d.  05. november. 2004, skrevet af DaMooze
Vist: 277 gange.

DaMooze
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-11-2004 23:04:51
Svar/Indlæg:
469/83
ja.. er der nogen der kender nogle ?? genren er ligegyldig

... gerne nogle fly eller strategispil


på forhånd tak
Chris

Minut-Nudler!
 
Overclocker
Tilføjet:
24-05-2007 21:41:46
Svar/Indlæg:
166/13
hehe kan godt li at du siger at genren er ligegyldig og derefter siger: "Gerne nogle fly eller strategispil" 😛

Udemærkende forslag ovenfor ellers 🙂


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 21:50:14
Svar/Indlæg:
2343/272
Rainbow 6 Vegas har co-op:)


Anzelz
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-05-2007 21:51:52
Svar/Indlæg:
2343/272
og GRAW for den sags skyld.. Men det går lidt for langsom til min smag.

Kan da egentlig forestille mig at de fleste kampfly simulatorer har co-op? Må være fedt, jeg er med på en lytter.

Minder mig om gode gamle X-Wing vs. Tie Fighter, der var da bare nogle fede kampe 🙂


BeoWulf_Beo
 
Superbruger
Tilføjet:
24-05-2007 22:07:58
Svar/Indlæg:
1186/81
Warcraft 3, (også i det så populære Dota form, som Basshunter har lavet en sang om, hvis du finder en udgave med indbygget AI modstandere af banen)
Battlefield 2,
Supreme Commander,
Counter Strike Source,
Serious Sam 1+2
Age of Empires 2+3
Diablo 2
Tital Quest
Alien Versious Predator (meget gammelt spil)
Command & conquer 3
Heroes of might and magic 5
....

faktisk ikke så mange PC spil du kan spille Co-up i, uden det bare er dig og en ven på samme hold mod en eller flere computerspillere, men Serious sam har en story line i kan spille sammen, Warcraft 3 i Dota, syns jeg personlig er sjovt at spille med kæresten, vennerne eller andet mod computeren. Titan quest er som Diablo2, slå ting ihjel, find armor og våben, stig i levels og bliv bedre. Alien Vs predator har en mode hvor du spiller marine og skal holde dig i live mod computeren som spiller Aliens, de andre spil på listen er nok bare hvor du skal spille på samme hold som en ven, og så spille imod computeren.

håber det gav lidt at vælge imellem :)