Fight for justice!

Hyggehjørnet d.  06. november. 2004, skrevet af YourownMamma!
Vist: 1240 gange.

YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
06-11-2004 14:21:03
Svar/Indlæg:
336/67
for at starte denne kamp, vil jeg fortælle min egen historie!
det startede 06-11-04 kl 1345, og der var en kat under terassen if. min hund! jeg greb straks efter 5liters spanden og fyldte den, gik med hunden ud på terrasen for at finde den skide kat. den var ikke at finde under terassen, men tømte alligevel spanden ud på terassen... Lidt senere, ca. 2min, havde min hund opsporet katten, nu under et grantræ, hvor den hvæsede og slog efter min hund der gøede som en i helvede. igen ind efter 5liter vand, mens hunden holdte kræet i skak, jeg tømte spanden og ramte. nu gik den op på en trappe(udendørs), jeg gik ind efter 5liter vand, ramte den, den gav et spjæt men blev siddende, så igen 5liter vand, den hoppede ind på den dør der var lige ved siden af(og efterlod et trofæ, aka. katte mærke), så hentede jeg 5liter mere, men den var væk!

denne tråd er for at fortælle katteelskere at de skal lære at holde deres katte for dem selv, og for at indlede en Jagtsæson!

opråb til danmark:

Find jer ikke i at kattene skider og pisser i jeres have! hent vand! det virker! det gjorde det ved mig! 15L. og den var væk!

Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2004 14:49:17
Svar/Indlæg:
4263/107
Skal vi gøre det samme når vi finder jeres klamme hundelorte over det hele, spade ?:(

Bare finde den nærmeste hund og kyle vand på den til den flygter ?:(



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
06-11-2004 15:59:00
Svar/Indlæg:
336/67
hunde render jo ikke rundt i fremmede folks haver og skider og pisser og laver kattepote-aftryk på frontruden vel?!



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
06-11-2004 16:01:28
Svar/Indlæg:
336/67
ingen der bakker mig op?? komnu! ned med katte!



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2004 17:25:11
Svar/Indlæg:
4263/107
Nej, de gør det ude i skovene og på vejene, hvor man træder på dem x( x( x(

Derudover graver katte det også ned, hvilket viser at dens intelligens er hunde overlegen :i

Btw hvornår begynder du at lave tråde der giver mening ?



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
06-11-2004 22:29:30
Svar/Indlæg:
336/67
#5, har da lavet et par stykker der beder om hjælp! men, men, men, så seriøs er jeg jo ikke! ;) 8)
mht til dit svar(stadig #5) så er det stik modsat, da nå katte graver lort(der faktisk stinker mere end hundes!) ned så træder man nemmere på dem, da man ikke kan se dem! og desuden er det ikke alle der skider midt ude på vejen/stien hvis det er skoven, min fx. går pænt ud i kanten og krymmer ryg!



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
06-11-2004 22:51:51
Svar/Indlæg:
4263/107
#6

Jaja, men samler i skide hundeejere dem op så vi andre ikke går og falder i dem ? Næææh nej, det vil i ikke engang tage jer tid til x(

Du træder på jorden, hvor lorten (måske) ligger nedenunder ?:(

Hvor er problemet i det ? Jeg har da indtil nu kun været udsat for at vores katte (i flertalt) har fundet et bed et sted hvor der ikke er et menneske der ville overveje at sætte sine føder, og så besørget der ;)

Ta' en kiks og tør øjnene... :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2004 01:23:26
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #0

Desværre. Ingen support herfra.

Ser jeg en fremmed hund lægge lort i min have, skyder jeg bæstet, og gerne så mange gang jeg kan nå at ramme den i løb.

Jeg kan 1.000 gange bedre tolerere en kat end en fucking hund, og dens snæversynede ejer.

Så, sorry. Jeg har intet til overs for hundeejere der har mindre respekt for katte og prioterer deres eget indavlede møgkøterdyremutanthund, højere end andre og deres kæledyr.

Så lorten lander hos dig.

Forresten: Kattes lorte er nedgravede, og hvis de ikke er. Så ligger de der (med sikkerhed) kun for at irritere folk som dig.

Hundeejere kigger altid den anden vej når hunden laver lort eller pisser op af min tartelet. Og når møgdyret har besørget, samler I det op?! Nej fandme nej! Det ligger der og hørmer indtil en eller anden spade træder i det eller cykler over det, så man <i>sprayer</i> alt og alle inden for en radius af 20meter.

Lorten ligger altid strategisk placeret.

Og en anden ting: Hvorfor skal hunde være så fucking dumme. Det er sgu kun i film at et møgdumt kræ som en Collie kan spille så klog. Og ejerne er - sjovt nok - sgu da heller ikke for kvikke.

Hunde er så dumme at det gør ondt. De fatter bjælde af noget som helst der foregår omkring dem, gør af alt og alle. Gamle folk og små børn. De tonser rundt og vælter potteplanter og computere (søg evt. efter tråden). De slæber snavs ind, fælder deres klamme hundehår over det hele så hele hytten hørmer af hund. Deres mad lugter, de lugter og deres ånde lugter.

Som sagt: Har mindst lige så lidt til overs for snæversynede hundeejere, som de har for katte.

Basta!

Og ser jeg nogensinde din hund i min have, skal jeg nok ringe til dig så du kan hente liget :00

www.skdld.dk

Soo simple!



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2004 02:18:29
Svar/Indlæg:
2959/206
Syntes lige at jeg bliver nødt til at sige at min gamle Kat (nu aflivet pga vi flyttede :() Nakkede diverse hunde da jeg boede i hus... :e

WOW Snak om at de hunde havde respekt for min Chila når vi gik tur sammen :e :e :e

Katte er hurtigere + mere snu end hunde... ALT MAGT TIL KATTENE!

----------------------------------------------------

Med hensyn til #0 - Nå men så syntes jeg at i skal tage at samle jeres lorte lort op engang imellem! De stinker og tiltrækker fluer og det er sku sjældent at i "ejere" tager jer sammen til at tage en pose og en skovl med ud (i kan evt have det i lommen?) og så tage den lort op som i skal.. og smide den ud i den nærmeste opsatte skraldespand!

-----------------------------------------------------

Stadig..
!! ALT MAGT TIL KATTENE !! ALT MAGT TIL KATTENE !!



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
07-11-2004 17:29:14
Svar/Indlæg:
336/67
til alle jer katteelskere: JEG(og min familie) samler ALTID lorten op hvis den ligger midt i det hele, hvilket det sjældent gør, da VORES hund er så intelligent(dvs. antonym af kat) at den flinkt går ud i vejkanten(jeg har sqda skrevet det her før, men siden i ikke forstår må jeg jo skrive det igen!! ?:( ) og besørger... KATTE DERIMOD! nææhnej! det skal graves ned så man ikke kan se hvor man IKKE SKAL TRÆDE, + at de går frit rundt og står i vejen alle mulige steder + at de vælger at skide i folks lejepladser, så ens barn(nu har jeg ikke barn, men mange her på vejen har klaget pga. dette!) kan leje i tis og lorte fyldt sand! og små børn æder jo alt, bl.a. sand! der kan jo godt lige smutte en bid kattlort ned i kæften, på en lille unge! og desuden: jeg gjorde dette da man ikke kan melde en skide kat, for ulovlig indtrængen på privat grund! for jeg havde sq ikke inviteret den ind!!! :o :o :o



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2004 17:57:17
Svar/Indlæg:
4263/107
#8-9

Ja,

Folk med hunde er generelt dumme

No offence, der er bare éet eller andet over dem. Ved ikke hvad det er... :l

Derudover kan jeg ikke fatte at man kn synes at noget der er på størrelse med et lille menneske og som STINKER, kan være værd at spilde sin tid på.

(selvom de er små STINKER de stadig af død og ødelæggelse :00)

#10

Fjern legepladsen ? Very simple ...

Det er også (næsten) videnskabeligt bevist at legepladser er livsfarlige - i hvert fald hvis det er en af de der Steiner-sevikanlaveengrimlegepladskunitræsåfolkkanfåsplinterirøvenkonstant legeplads *hmmrf* :p :e

Og du har ikke engang barn, hvad f*nden whiner du så over ? :o

Den dag jeg møder en intelligent hund (dvs IQ på et bare anstændigt niveau), den dag tror jeg fandme jeg lover medvind på cykelstierne, gratis bajere til alle der ved hvem jeg er, og ikke mindst vil jeg begynde at gå til violin og ballet !! :o :o :o



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2004 18:30:36
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #10

Det er jo også fedt nok for os der cykler eller går i vejkanten. Sorry, men jeg går ikke ude på vejen som du åbenbart gør.

Fat det nu bare. Din hund er mindst lige så dum som de katte du hader...

"<i>Find jer ikke i at kattene skider og pisser i jeres have! hent vand! det virker! det gjorde det ved mig! 15L. og den var væk!</i>" - ville jeg erstatte med:

"Find jer ikke i, at hundene og deres ejere skider og pisser hvor det passer dem. Hent luftgeværet eller salonriflen. Det gjorde jeg. 5 skud, en masse råberi og skrigen og de(n) var væk!"

Snæversynede skid! :l



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
07-11-2004 21:27:08
Svar/Indlæg:
14079/622
->#12
Salonriffel ? - seriøst ? :o
:e

Hvis du spørger MIG hvad der generer mig mest, er det F*NME hundeEJERE der ikke samler lorte op!

Jeg har et leftgevær derhjemme så jeg vil slutte mig til NoNig og sige: "Find jer ikke i, at hundene og deres ejere skider og pisser hvor det passer dem. Hent luftgeværet og nak dem!"



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2004 22:11:17
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #13

Arj. Jeg øver mig på skaden med salonriflen (den skræmmer de små fugle væk) og bruger luftgeværet og skræmmer hundene.

Jeg tror kun at jeg har fyret gråspurve ned (*shh* don't tell my mom :00) og to skader.

Men det ændrer ikke på, at jeg uden tøven skyder efter en hund og gør den vrøvl så sigter jeg efter nugathullet!

Og det der irriterer mig mest er hundeejere der er så snæversynede, at de hverken fatter at deres lortekøter skider i andres haver og/eller ikke gider at rydde op efter deres møgdyr.

Og skulle der sidde en hundeejer derude med en sur fornemmelse i maven, så ved I hvor I kan stikke det op. Jeg er ligeglad. Jeg har nada respet for snæversynede hundeejere og deres doske kræ!

Jeg har et gammelt Diana (min fatter er gammel militærmand, så vi skyder tit om kap), med kiggertsigte på. Så jeg har sgu tit siddet på lur enten efter skaden eller genboens tæppetisser eller gadekryds.

Kræet skal holde sig fra mine jordbær og ærter, eller så fylder jeg det med bly! :00



MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
08-11-2004 13:50:09
Svar/Indlæg:
5039/109
#0

Der ikke nogen lov der siger at katte ikke må gå ind på andres grund. Prøv at forestille dig at der er en grimrian der er 20 gange større end dig selv, der står og hælder 1000 liter vand ud over dig, fordi du har skidt under hans terasse.

Plejer du at kravle ind under terassen og træde i kattelorte? Alle dyr skal være her, lige som dig og mig. Folk har hver deres mening om uldne dyr, så det er latterligt at diskutere om hunden eller katten er bedst. De skider begge to, det er ikke dyrets skyld at ejerne ikke samler deres kager op.

Jeg håber du kommer til at træde i rigtig mange kattekager såvel som hundedeje.

Så kan du lære det.



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2004 16:17:27
Svar/Indlæg:
336/67
#15: enlig en med objektivt syn på sagen! tak! så føler man at man har en lille smule opbakning!

i andre: i hader hunde, jeg hader katte! i skyder hunde, jeg skyder sq katte nu! med vandgevær eller gevær af anden art, jeg bruger hva jeg kan komme i nærheden af!

#12: min hund skider i kanten, dvs. IKKE på vejen, eller på vejkanten! inde i buskaset, hvor igen alligevel går! og dessuden: måske er hundeejere snæversynet, skal jeg nu ikke agumentere for eller imod! Men katte ejere, eller nærmere katte impotørere! hvor fedt er det at have en kat? man er skide glad for katten, men alligevel holder man den ikke hjemme i sikkerhed for katte nakkere? det er jo også klogt! ?:(



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 17:47:21
Svar/Indlæg:
6624/113
Din åndede skodhund skider jo alle steder - ikke kun inde i buskadset. Den skider lige præcist der hvor den er når det trænger sig på - måske undtaget af indenfor i din stue ( Desværre ).
Hvis du altid har poser med, samler dens efterladenskaber op, og desuden har trænet din hund i kun at skide hvor folk ikke skal gå - så er du nok en eller anden slags prinsesse-agtig_form_for ganske speciel, ihvertfald set i hundeejer-sammenhæng. For det kender jeg sq ikke nogen andre af din slags der gør / kan.

Jeg siger ikke katte er mere fantastiske, for det er de ikke - men du som hundeejer er ikke et klap bedre, når dit stupide kræ skal bjæffe af alt hvad den ser, sniffe folk i røven og slikke på alt....

Fej for egen dør før du fejer for andres, siger jeg bare.



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 18:14:49
Svar/Indlæg:
2959/206
#16 - min hund skider i kanten, dvs. IKKE på vejen, eller på vejkanten! inde i buskaset, hvor igen alligevel går!

Der skal du jo stadig tage en skovl med og samle dem op!
Smide lorten i en pose og smide det i en dertil opsat skraldespand...!

For at beskrive hundens IQ... Hvem andre end Hunden løber rundt og sniffer hinanden i røven?
Lugter til hinandens pis så de ved hvor de selv skal pisse?


Btw: Denne samtale er lige som...
nVidia vs ATI
AMD vs Intel
Katte vs Hunde...

:e :e :e :e :e :e :e :e :e



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 18:16:46
Svar/Indlæg:
6624/113
Lortene ind i hundene - hundene ind i bilerne - bilerne ud af byen!

:D :D :D



Oxize
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2004 18:26:13
Svar/Indlæg:
1328/55
Som det er blevet sagt nogle gange så er det jo ikke hundenes skyld at der ligger lort over det hele - det er deres ejere. Hundene følger blot deres natur, såvel som katte.

Men hvis jeg skulle vælge mellem en kat eller en hund, blev det da med 100% sikkerhed katten. De er sødere, og så skal man ikke gå tur med dem.



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 20:00:14
Svar/Indlæg:
23132/740
-> YourownMamma!

Indrøm det, du er ude hvor du ikke kan bunde. Det kan godt være at du har en eller anden vidunderhund, men det afholder sgu ikke mig fra at plaffe dyret ned hvis det æder af mine grøntsager eller skider i min have.

Så er den ikke længere, og hvis du ikke selv kan se hvor dum dit kræ er, så skal jeg personligt holde hånden over kattene.

Katte er 100-gange sejere end hunde og deres stupide ejere. Anytime. Og folk der vælger katte er mindst lige så kvikke i pæren.

Kamphunde, gravhunde, små dumme bjæffere og kæmpe skrumler. Væk med dem!

- Men hvis deres ejere har bare en smule omløb i hovedet og tænker sig lidt om inden de udtaler sig, så venter jeg lidt... inden jeg plaffer møgdyret!

Som sagt: Jeg er ikke katte-forkæmper og hunde-hader.

Jeg hader snæversynede hundeejere (som DIG) og deres åndssvage kræ!

Længere er den ikke.

Om så din hund er en afart af Batman eller SuperHund, jeg er ligeglad. Din udtalelse i #0 gør ikke andet end at bringe mit pis i kog, og prøv ikke at fornærme min (og andres) intelligens med et så dårligt argument som "Min hund skider kun de smarte steder". Jeg er ligeglad, den skal holde sit pis og sin lort i sig. Vidunderkøter eller ej.

Som sagt: "No trespassing, or I'll shot the damn thing!"



The
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 20:21:33
Svar/Indlæg:
2651/179
Kort og sagt.

Katte graver lorten ned.
Hunde lader den ligge på jorden.

Så er den diskution klaret :)

Som jeg altid siger:,, Kort og godt, af stort og småt :e"

Mvh. :D



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2004 20:24:15
Svar/Indlæg:
894/36
# Alle dem der er i mod hunde.

1. Hunde er meget inteligente dvs. de SKAL opdrages(Har selv haft 1-4 hunde der var opdraget)
2.Kan godt lide katte nogle gange, men hader når en kat pisser op ad ens buske ben. Man har til enhver tid ret til at skamskyde djævlens dyr katten hvis den fiser rundt på ens grund. Der er derfor jeg ALTID har mit 5.5 luftgevær liggende parat.
3. samler ALTID lorten op, dog hvis det er i skoven så lader jeg den ligge.
4. "Min kat er klogere end din hund" Hør her spade, hunden er kattens overmand katten har det plus at den har mere bevæglighed end hunden. Hunden derimod(Hvis det var min gamle Afrikanske jagthund pondus) kan sagtens fange og gnaske en kat til den ligner bush efter 90 dages druk tur.

Konklusion!

Hunden er bare best!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 20:53:15
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #23

Bare husk hvad jeg skrev om hunde OG deres ejere ;) :p :00



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
08-11-2004 22:50:40
Svar/Indlæg:
14079/622
->#19/Sajmon
Nice1 :e

Og endnu en uintelligent post fra Stoned_Badger :00...

->#23
Sluk computeren, hiv netstikket ud(hvis du ved hvor det sidder:P) og tænd ikke for den før om 5 års tid. Så kan det være at du er blevet mere normal/moden :i

And remember - Don´t EVER argue with NoNig :e




Emp2K
 
Overclocker
Tilføjet:
09-11-2004 01:19:32
Svar/Indlæg:
84/10
Fyføj da, stille kommer man gående ned af en gågade, og hvad ser man en person der er ude og lufte sin hund, hvilket resulterer i at hunden konsekvent skal SKIDE midt ude på gågaden.. samler ejeren lorten op i en pose? NEJ...!!! :o :D :00 :x

Det er for klamt..!

jeg ved ik om man skal hade hunden eller ejeren... ?:(

men en ting er sikker, det ville en kat aldrig ha gjort.... ;)

KATTEN ER HUNDENS OVERMAND (DYR) :e



Emp2K
 
Overclocker
Tilføjet:
09-11-2004 01:42:14
Svar/Indlæg:
84/10
#0

kiggede lige i din profil :00

nu forstår jeg bedre at du gentager dig selv, og ikk rigtig kommer med nogle ordentlige grundlag... :e

forslag til løsning på dit problem :

1) Hiv alle kabler ud af din pc
2) Åbn dit vindue
3) kast pc'en ud af vinduet
4) Luk vinduet (du skal jo ikke lukke varmen ud af værelset)
5) Få dine forældre til at køre dig ned i det lokale supermarked
6) Køb et plasticdyr
7) Tag hjem
8) Kald på din hund
9) Vis den plasticdyret
10) Kvæl hunden med plasticdyret :00
11) Lav nogle lektier
12) Få en konstruktiv hobby du kan evt. lære at strikke :e
13) ..............

:) ;) :e

NoNig >

Jeg støtter dig et(hund)rede procent!

Trespass and I will Kill...! :e - - - - - - - :x



MazdaMadsen
 
Moderator
Tilføjet:
09-11-2004 09:03:49
Svar/Indlæg:
5039/109
#27

Helt sikkert.

#16

Hvad? Jeg giver dig absolut ikke opbakning, hvor ser du det? Jeg synes det er latterligt at du går ud og piner et stakkels dyr der har forvildet sig ind i din have. Men jeg synes du skal se hele denne tråd som en spand med 5 liter vand i. For du har lige fået det hele i hovedet. Man skal ikke prale af dyremishandling. Jeg kunne også komme hjem til dig og pine dig lidt? Eller skulle jeg samle dig op i en pose og smide dig i skraldespanden. Så er der nok ikke nogen der ringer til dyrenes beskyttelse.

http://www.dyrenes-beskyttelse...

Læs og forstå!



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2004 15:00:54
Svar/Indlæg:
2959/206
Hey hvis han må mishandle en kat (dyremishandling) så må du vel også mishandle ham? (mennesker er vel PatteDYR?:()

Næste gang jeg ser en hund skide hvor ejeren ikke stopper op og samler den op.. Så råber jeg det sku til personen :)
Btw er der en lov der siger at de skal samles op?



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-11-2004 15:21:12
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #29

Nej. "Desværre", men jeg er vild med den her formulering: http://www.friluftsraadet.dk/p...

"<i><b>Hunde</b>
At lufte hund er for mange mennesker en direkte anledning til at komme ud i naturen og til at få et dagligt friluftsliv. Alligevel forbindes hunde med en række problemer: Hunde uden snor og hundeefterladenskaber er et irritationsmoment. <b>Hundene bør være under kontrol og holdes i snor, hvor det kræves. At samle hundens efterladenskaber op, er desuden ejerens <u>naturlige hensyn til sine omgivelser. </u></b> Mange steder er der hundeskove, ligesom løse hunde er tilladt i nogle parker og grønne områder.</i>"

Så er der vel ikke mere at sige i den sag. Det er ejerens naturlige hensyn at sørge for, at andre sagesløse ikke tramper i dyrets efterladenskaber. Nemt og forståeligt... eller?!



Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2004 21:25:32
Svar/Indlæg:
1016/19
Jeg kommer lige til at tænke på et godt gammelt ordsprog: "På motorvejen er alle katte flade".

Oh yes!
8)



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 23:17:45
Svar/Indlæg:
2959/206
#31 - Kom lige til at tænke på et andet gammelt ordsprog..

"På motorvejen bliver Jowls flad når jeg kommer i en lastbil næste gang"



Telle
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2004 23:19:43
Svar/Indlæg:
823/24
Latterlig tråd, alle ved da at det eneste dyr som virkelig virker er en hund. Katte er så mega dumme at det er sindsygt. Jeg har haft en kat som var klog, den kunne nakke hunde osv, men den var stadig lidt fucked. Jeg tror vi har haft 40 katte i alt. Ud af de 40 var der een klog. Vi har haft to hunde ud af de to var der to kloge hunde..

Se selv "statsne" :00 :p

Derfor drop de der katte historier om hvor kloge de er. Hunde er vejen frem :e



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-11-2004 23:22:10
Svar/Indlæg:
2959/206
Hunde er dumme dyr der lugter til hinandens røv...

"MMmm dit lort lugter godt.. må jeg slikke i det?"



Stoned_Badger
 
Superbruger
Tilføjet:
12-11-2004 18:26:44
Svar/Indlæg:
894/36
Katte skider i en bakke og så LUGTER DET!

Hunde skider på fortovene(Hvilket er op til deres ejere, plejer selv at rykke hunden ud i siden) og kattene graver det ned= De får lort på grabberne!



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 19:06:15
Svar/Indlæg:
2959/206
Kattene rører jo ikke lorten.. de smider kattegrus over det...
Og bakken kan jo tømmes..

Din "Wonder" hund skider ude i siden.. Ja.. MEN DET SKAL SAMLES OP!!!
Så det ikke ligger der også i flere uger indtil det nok bliver skyllet væk af regnen eller at en eller anden uskyldig sjæl træder i det og bliver pisse sur på de lorte hunde....

Ja ud i siden.. Flot... Hva med at tage en skovl og en pose med og samle lortet op?



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 20:30:21
Svar/Indlæg:
3329/182
Hader hunde, de støjer, lugter af lort hver gang de bliver våde, fatter ikke de er beskidte, pisse irriterende at de skal snuse i hoved og røv på en og så slikke en i ansigtet med deres lortebefængte tunge.

Jeg ville til en hver tid vælge min kat MiniTrans frem for en hund - den er renlig dvs den skider kun i kassen beregnet til dette og den graver det den efterlader ned så jeg kan tage det med en skovl og smide det væk uden at alt bliver klistret ind i lort. Den holder sig selv ren, den fylder ikke ret meget, den støjer ikke, den fanger mus, er selskabelig og underholdende, siger når den er glad ved at spinde, bliver ikke jaloux ligesom en hund.

Om den så render ind i jeres have - wauw det er godt nok også vildt hva - hvis man ikke har andet at give sig til så keder man sig godt nok for meget da.
At de hvæser kløer i træerne er vidst heller ikke noget de tager den vilde skade af og det er sgu heller ikke noget man lige ser da det altså ikke er en dinosaurus du har gang i.

At den render over bilen er der sgu desværre ikke så meget at gøre ved, men hvad fanden - det er sgu det samme som at der ligger hundelort på alle gader over hele Danmark fordi deres fede og dovne ejer ikke gider samle det op.



epi^zepto
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 20:33:52
Svar/Indlæg:
3329/182
Desuden er det dyreplageri at hælde vand på et dyr vis største skræk er at blive våd.

For det andet tror jeg ikke det er lovligt at handle selv, men du skal ringe til dyreinternatet eller en eller andet der må det.



Caveman
 
Superbruger
Tilføjet:
12-11-2004 22:09:12
Svar/Indlæg:
65/11
Først vil jeg lige nævne at det er en max sjov tråd :e (også selv om folk mener tingene seriøst)
Men efter at have læst tråden igennem er jeg kommet til flere mangler:
hunde OG katte lugter hinanden i røven.
hunde OG katte skider overalt
hvis hunde ejere skal samle deres hundslorte op, så skal katte ejere også samle deres kats lorte op. Hvis i (katte ejere) ikke går tur med katten, så må i holde katten indendørs så den ikke skider over alt.
Om katte er kloge må man selv om, men synes nu stadig det er sjovt når en kat jagter en lysplet på gulvet ;) eller andre former for underholdning.
Hunde gør også dumme ting. Men jeg tvivler rimelig meget på at katte kan blive narkokatte (narkohunde) eller politikatte (politihunde) :e :p ;)

Til sidst vil jeg lige nævne at jeg ikke er en hunde eller katte hader. Kan godt li begge dyr, så længe de opfører sig ordentligt



#39
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 22:59:48
Svar/Indlæg:
2602/173
Okay okay ..

For det første er hunden ikke kattens overmand på nogen som helst måde, en kat har den fordel at den kan løbe en del stærkere end en hund, den kan komme ind og ud af steder som en fed dum hund ikke kan.

Tag jer ikke af størelsen af hunden og katten, katten har det forsvar at den hopper op på ryggen af hunden, (Hvor hunden ikke kan se eller nå den), og stikker sine fæle dræberklør i hundens ryg, og river dens skind og pels op.

Hunde er nogle krystere, der er mange hunde der hopper og danser for at slås, men hvad sker der når de selv får en på hovedet? den sætter sig ned på røven og piver som en tæskestiv grønlænder med mavesår!

Og som sagt til jeres lortesnak, så ser jeg faktisk ALDRIG nogensinde et kattelort ligge på gaden. Den graver lorten ned så man ikke ligger mærke til den, og dig der siger ("Og så ved man ikke hvor lorten ligger så man træder i den"), lad mig tænke .. hvor mange gange jeg har trådt på noget jord hvor der så lige har lagt en katte lort? :00 Det har jeg aldrig! men derimod hvor mange gange jeg har trådt i en fæl hundedej med kerner i, er alt for mange gange!

Lad os sige jeg går en tur på 500m, der tror jeg faktisk godt jeg kan tælle 5-10 klamme, lugtende køterkager!, og de ligger fandeme ikke inde i græsset allesammen!

Så fuck dem der siger hunde er bedere end katte, for som NoNig siger, tror jeg ikke alle hundeejere har en elevator der kører helt op!

Hvis du smider en pølse ned i vandet fra en færge hopper hunden sku da med! (genere ikke mig) Men for satan hvor er den dum?, har den ingen sanser udover skide-sansen? - slikke sansen - idiot sansen? omg .. FUCK hunde!

Tror jeg gør det samme som NoNig, bygger sandsække udenom vores hus og ligger mig tilrette med en kasse flaskebomber!

sååå .. hundeejere, når i kommer til min dør, står der nok "HER VOGTER JEG!!!" ..

mhuahauuaa..



Andy.
 
Superbruger
Tilføjet:
13-11-2004 11:10:30
Svar/Indlæg:
1536/33
Skyd hundene først og gem kattene til fastelavn !!

Køb dyrene elektronisk, de skider ikke på gulvet, og hvis man er træte af dem så er der en On/Off knap. De kræver ikke noget andet end lidt strøm.

end of this discussion!



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 14:23:36
Svar/Indlæg:
2353/24
nu er jeg både hunde og katte ejer og jeg kan komme med et eksempel fra virkligheden, på forskellen mellem en hunds og en kats intelligens.

Vi (min familie og jeg) havde engang en kat som selv kunne finde ud af åbne en dør, ved at hænge sig håndtaget, så det blev trykket ned, og samtidig havde vi en hund (en stor sct. bernhard hund) som uden nogen problemmer kunne nå håndtaget med snuden, men den kunne ikke finde ud af at selv åbne døren!

En kat er sin helt egen herre, den gør hvad den vil, og når den vil, samt den er meget mere renlig end en hund (læs: katten graver lortet ned, samt den ruller sig aldrig i et mudderhul). Tilgengæld så kan du manipulere med en hund dvs. at en hund ofte tror at den er et menneske, hvilket du ikke kan med en kat i samme grad.

desuden så fanger en kat og så, hvilket er en meget god ting for oss der har et spisekammer.

Og til den der sagde at det er hunden der skal opdrages, så er det lige så meget hundeejerne der skal opdrages, til at forstå hunden ;)

Ps. Dette indlæg er ikke skrevet i had på nogen måde, da jeg elsker både hunde og katte, men bare min vurdering af "situationen", og da jeg bor ude på landet, så har vi mange (mere eller mindre) herreløse katte, og det har vi kun fordi at kattene kan klare sig selv, hvilket en hund ikke kan - den er alt for menneskepræget.

#0
Syntes at du en anden gang skal tænke over inden du laver en tråd om et så kontroversielt emne, så prøv lige at tænke en gang mere.



Tonnilerche
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 17:47:24
Svar/Indlæg:
6052/189
hverken katte, hunde, geder, marsvin eller havmåger må skide på naboernes grunde. Og heller ikke på det mindste stykke offenlige vej / gade /sti / område.

Så når din hund skider på min grund, så sparker jeg først dig, som kigger rundt og fløjter, og derefter dypper jeg hunden i olie, ruller den i fjer. Binder den fast på en raket projekteret mod dit hus, sætter ild til hunden, og tænder lunten.

Til jer der er i tvivl hvad jeres fucking møg-husdyr må osv.

http://www.hunde-info.dk/lov12...





Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
13-11-2004 18:51:15
Svar/Indlæg:
1016/19
Min hunds efterladenskaber er faktisk værdifuld gødning og en vigtig del af naturens kredsløb. Det er til gavn for blomsterne, træerne, regnormene, ozonlaget osv. Så faktisk burde jeg opkræve et gebyr fra grundejeren for at forædle hans jord ved hjælp af min søde og miljøbevidste hund :e

Og på den måde kan min hund tillige forvandle unyttige ballast-kreaturer som f.eks. katte til god gødning, ved at æde dem og derefter besørge på landets trængende jorder.

Så næste gang du raser mod vores små vovser #43, så tænk på at uden dem ville skoven være mindre grøn... ;)



#44
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 20:56:59
Svar/Indlæg:
2602/173
#44

Ligefrem ozonlaget? ?:(



Jowls
 
Superbruger
Tilføjet:
13-11-2004 21:18:10
Svar/Indlæg:
1016/19
#45 Ja da. Troede du virkelig på den skrøne med freon'et og spraydåserne? Det er et typisk katte-ejer påfund.

Årsagen til ozon-svindet er da helt klart at der er færre hunde på jorden. Og det faktum, at det er tyndest over Sydpolen skyldes at man i løbet af de seneste 20 år har skiftet slædehundene ud med snescootere...

:00 ;)



#46
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 23:32:50
Svar/Indlæg:
2602/173
#46

jeps? :o



Fiddoo
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2004 00:27:40
Svar/Indlæg:
1293/104
Jeg sagde det jo ! Vi skulle fandme aldrig have droppet freon i køleskabe :p



#48
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2004 01:51:38
Svar/Indlæg:
2602/173
#48

AE? ?:(



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2004 02:25:06
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Jowls

Jeg er ligeglad. Skider køteren på min grund skyder jeg kræet. Basta! :00

;) :p



Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2004 13:20:41
Svar/Indlæg:
4263/107
#50

Tilføjelse: Og sparker ejeren i kuglerne først :i ;)



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
14-11-2004 13:39:24
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #51

Det kommer meget an på hvad der er størst. Ejeren eller hunden :00

;) :p



#52
MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-11-2004 00:14:56
Svar/Indlæg:
2602/173
#52

Det er mike tyson's vovse? :p



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 23:21:55
Svar/Indlæg:
4337/121
Jeg må sige at jeg er virkelig chokeret over at der er nogen her på overclocking.dk der er så syge og lamme i roen at de kan få sig selv til at skyde et kæledyr.

Overvej lige hvordan i ville have det hvis jeres hund eller kat kom hjem med havl siddende i kroppen.

Tænk over hvad der kan ske hvis man skyder F.eks en kamp hund.
Forestil jer at den kommer ind i stuen og piver hvorefter din søn/datter på F.eks 1½år får bidt struben over fordi barnet lige giver en lyd fra sig.
En kat i panik kan også gøre meget stor skade.
Husk på at begge dyr er rov dyr.

Jeg kan både lide hunde og katte men foretrækker klart katten da den bare er nemmere at have.

Til dem der har skudt på kæledyr vil jeg kun sige at jeg håber virkelig i en dag (helst snart) lider en lang og smærtefuld død eller endnu bedre får amputeret alle lemmer og bliver stukket op i røven på en indisk kvinde på 340kg hvis livret er rå chili.

"Kim som er lidt ked af han ingen riffel har+adrasser på de tabere der skyder på kæledyr "




Stamps
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 23:26:22
Svar/Indlæg:
4263/107
#55

Du skal vist ikke tage det så seriøst omkring dem der har sagt det.. :00

Mest for at understrege at man ikke kunne lide det andet dyr :p



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
17-12-2004 23:30:08
Svar/Indlæg:
4337/121
#44 Ja og en super god smitte kilde for andre hunde.

Jeg har engang haft en hund der var så dum at den rullede sig i lort og hvis den fandt en kattelort eller heste lort så åd den den med stor velbehag.

Forestil jeg så lige at blive vækket af jeres hund søndag morgen :e



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 00:19:42
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #55

Jeg er ligeglad. Man holder ikke kamphund...

Som sagt: Jeg har samme respekt for hunden, som hundeejeren har modsat.

Jeg holder skam "meget" af hunde (til trods for at der ligger en trofast sti af hømhøm'er på vej i skole?! :00). Det er ikke hunden jeg er negativ på. Det er folk som #0 der ikke ser særlig meget længere end... tjah, når de kigger den anden vej mens deres kræ enten:

Springer op ad andre, med beskidte poter, dårlig ånde og små børn og gangebesværede ældre mennesker
Skambider børn og andre sagesløse (tro mig, har været vidne til det mere end en gang, og er sgu også skredet til handling)
Lægger deres forpulede lort over det hele... nå nej. Når hundens forpulede ejer ikke rydder op efter køteren.
Jager andre små kæledyr eller træner hunden, "for sjov", til at gø af andre så man får en skræk i livet.

Med andre ord:

Æder den mine jordbær skyder jeg kræet... og forresten: Tak i lige måde!

En åndssvag køter (eller som du så ganske nydeligt selv nævner: Fucked up kamphund) bør ikke holdes som kæledyr. Gør dyret uret imod mig, jamen så gør jeg da bare uret igen. Man kan ikke tale til sådan et afsporet psykopat-dyr af en svampehjernet møgkøter.

Det kan man ikke.

Så kom du ikke her og spil hellig. Jeg tror nok du ændrer mening den dag, du ser en af dine klassekammerater blive overfaldt af sådan en snylter på samfundet af en røvbavians mugne orme der lever i røven på den.

Sådan nogle dyr er ikke "kæledyr", og siden de ikke går ind under dén kategori, så har jeg et udemærket alternativ:
"Skyd lortet"-kategorien.

Dans du gladeligt rundt i en bunke hundelort, og se på din 1½ datter blive bidt ihjel, mens du synger indianske regnvers og fjerner dine tanker. Alt imens hundens ejer ser den anden vej, mens han/hun (for den sags skyld) babber lystigt videre på deres smøg.

Når det hele er overstået siger det bare: "kom så fido", men du danser videre og din datter forbløder...

... som om!

-> #56

:00



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 00:37:54
Svar/Indlæg:
4337/121
#58 jeg er kun 23 så jeg er ikke så dum at jeg allerede har børn.
Jeg mener bestemt heller ikke at kamphunde hører hjemme nogen steder.

Grunden til at man ikke skal skyde på et kæledyr er:
Den kan jo ikke gøre for at den kan gå fri og gør hunde/katte ting.
Det er ulovligt.
Straf ejeren ved at politianmelde det dvs = ca1200kr i bøde/udgifter for at få sin hund igen (tro mig det virker faktisk)

Skyd kun på dyr for at dræbe hvis de lider eller hvis du har tænkt dig at spise det.

Jeg går jo heller ikke op i byen og skyder "perkere" bare fordi de stinker af sved/for meget parfyme eller stjæler fra mig.





NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 00:43:48
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #59

"Perkere" bryder jeg mig ikke særlig meget om at du bruger. Ville foretrækker: "Danskere af anden etnisk baggrund" - tak!

Og jeg skyder når jeg har lyst! :00

Om så det er på hunde, dumme hunde, grimme hunde, deres ejere, dumme ejere eller grimme ejere.

Jeg er ikke selektiv. Enten pisser man en af, eller alle, og tager konsekvensen.

Og jeg syn's at jeg straffer ejeren mere ved at skyde kræet. Det hjælper ikke altid at politianmelde (som i tilfældet med pigen fra min klasse). Så der tror jeg at vaccination, registrering osv. osv. er lidt mere "træls" end en bøde på kr. 1.200,-

Det afskrækker forhåbentligt idioten fra at købe endnu et kræ.

- det skal retfærdigvis siges, at jeg ikke hader alle hunde eller alle hundeejere.

Kun hunde der går under de førnævnte "kriterier". At der så er ret mange af dem... er jo en anden sag :00 :r



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 01:51:36
Svar/Indlæg:
4337/121
Jeg bruger "perker" når jeg omtaler udlændinge som jeg ikke bryder mig om af den ene eller anden grund.

Jeg bruger "Brian" eller andre sjove ord når jeg omtaler dansker som jeg ikke bryder mig om af den ene eller anden grund.

Jeg er IKKE rasist!



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 02:10:56
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #61

Det er meget muligt. Men det er en racistisk udtalelse...



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 02:38:32
Svar/Indlæg:
2959/206
#62 - Må sige jeg "holder" med #61, "når det er sån nogle" der stjæler, smadre min kusines liv.. (Som "de" har gjort/gør)...
Stjæler min farmors taske... Whatever... Når det er sån noget.. Så holder jeg med #61...
Men jeg er slet ikke racist.. Har da en del venner med en anden etnisk baggrund... Men har intet til overs for overnævnte mennesker... om de er hvide/grå/grønne/blå/gule/sorte... :00



NoNig
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 02:42:46
Svar/Indlæg:
23132/740
-> #63

Så du kalder bare alle kriminelle for "perkere", eller er det kun dem med "anden etnisk baggrund"?! :00



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 03:03:22
Svar/Indlæg:
4337/121
Har selv mange venner med anden etnisk herkomst og jeg elsker F.eks indisk mad så jeg vil ikke kalde mig selv for rasist men hvad andre mener om mig må være deres problem



spand-online
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 05:19:45
Svar/Indlæg:
143/6
#alle

Nu har jeg ikke læst hele tråden igennem ( det gad jeg ik ) men det med efterladenskaberne undre mig altså lidt. De fleste mennesker er enige om at det er en belastning når en hund, hest, kat eller en elefant smidder om sig med gødning et eller andet sted hvor tingene skal se pæne ud men i det samme det er deres eget dyr der gør det er det sq helt i orden? Desuden er der en del idioter der brokker sig over at der ligger en bæ fra et eller andet dyr fortovet men de synes selv at det er helt i orden, temmeligt skødesløst, at strø om sig med plastic fx. i form af slikpapir!
Personligt foretrækker jeg at lade dyret skide hvor det vil, så længe det er udenfor og ikke på min terrasse og kaste slikpapiret i skraldespanden.

Dette indlæg er skrevet totalt uden hensyntagen til at det skal give mening og skulle det aligevel vise sig at det gør det, kan jeg ikke se meningen med at jeg skrev det......

bare man dog havde noget kaffe :x



DjeavleN
 
Elitebruger
Tilføjet:
18-12-2004 20:35:59
Svar/Indlæg:
2959/206
#64 - Nej nej.. Dem med en "anden etnisk baggrund" kalder jeg "perkere" når de gør sån noget pis!
Min fx kusine's liv er fuldstændigt smadret.. Hun truer sine forældre, sin søster osv... Har fået hendes forældre til at slå op efter 25år sammen... :(

Danskere har jeg også andre "stødende" ord til hvis de gør noget pis...
Det er sku lige meget hvilket land de kommer fra.
"Når jeg bliver sur bliver jeg sur :x så kalder jeg folk hva jeg vil.. om det er moralsk forkert eller ej..."

Men som sagt har jeg da rimelig mange venner med en anden etnisk baggrund.. :)



YourownMamma!
 
Superbruger
Tilføjet:
18-12-2004 23:21:38
Svar/Indlæg:
336/67
hmm.. hva har racisme med dette at gøre?? btw: er denne tråd ikke ved at løbe ud i sandet, blive overflødig, og i det hele taget temmelig latterlig?? jeg postede den, og har læst den mange gange. Har fundet ud af en ting eller to herinde: de fleste er for katte og det fact at jeg nok skal til at tage mig lidt sammen nå jeg poster indlæg i denne kategori! :00 :r

betragt dette som en afslutning på tråden, den sidste mening er sagt!




EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2004 02:09:10
Svar/Indlæg:
4337/121
he he



Anonym2024727164915
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2004 18:48:10
Svar/Indlæg:
4954/69
-> #68

Nååå gir du op hva'?! :e



EasterKanin
 
Elitebruger
Tilføjet:
19-12-2004 23:04:23
Svar/Indlæg:
4337/121
he he