Okay okay ..
For det første er hunden ikke kattens overmand på nogen som helst måde, en kat har den fordel at den kan løbe en del stærkere end en hund, den kan komme ind og ud af steder som en fed dum hund ikke kan.
Tag jer ikke af størelsen af hunden og katten, katten har det forsvar at den hopper op på ryggen af hunden, (Hvor hunden ikke kan se eller nå den), og stikker sine fæle dræberklør i hundens ryg, og river dens skind og pels op.
Hunde er nogle krystere, der er mange hunde der hopper og danser for at slås, men hvad sker der når de selv får en på hovedet? den sætter sig ned på røven og piver som en tæskestiv grønlænder med mavesår!
Og som sagt til jeres lortesnak, så ser jeg faktisk ALDRIG nogensinde et kattelort ligge på gaden. Den graver lorten ned så man ikke ligger mærke til den, og dig der siger ("Og så ved man ikke hvor lorten ligger så man træder i den"), lad mig tænke .. hvor mange gange jeg har trådt på noget jord hvor der så lige har lagt en katte lort? :00 Det har jeg aldrig! men derimod hvor mange gange jeg har trådt i en fæl hundedej med kerner i, er alt for mange gange!
Lad os sige jeg går en tur på 500m, der tror jeg faktisk godt jeg kan tælle 5-10 klamme, lugtende køterkager!, og de ligger fandeme ikke inde i græsset allesammen!
Så fuck dem der siger hunde er bedere end katte, for som NoNig siger, tror jeg ikke alle hundeejere har en elevator der kører helt op!
Hvis du smider en pølse ned i vandet fra en færge hopper hunden sku da med! (genere ikke mig) Men for satan hvor er den dum?, har den ingen sanser udover skide-sansen? - slikke sansen - idiot sansen? omg .. FUCK hunde!
Tror jeg gør det samme som NoNig, bygger sandsække udenom vores hus og ligger mig tilrette med en kasse flaskebomber!
sååå .. hundeejere, når i kommer til min dør, står der nok "HER VOGTER JEG!!!" ..
mhuahauuaa..