Elitebruger
Tilføjet:
08-11-2004 15:14:18
Svar/Indlæg:
346/42
Tja så var jeg lige oppe i mit køkken for at hente noget mad, mens min comp tester i prime95 med mit ny erhvervede Epox 8rda+ og Unlocked Athlon 2100+ Super Extreme Stepping fra Waterheads. Går ned af trappen på vej tilbage til mit værelse, men synes at der lugtede lide mærkeligt på vej ned. Kommer så ned på mit værelse og der stinker af brændt hardware/plastic. F****!!!!! tænker jeg og kigger på min computer som er gået ud. Krydser fingre og prøver at trykke på power knappen men der sker nada! øv øv øv!
Jeg afmonterede så køler og cpu'en så fin ud på overfladen. Afmonterede så cpu og så at der er hvid snade ud over hele soklen og bunden af cpu'en i og i midten af soklen ved de små firkanter(aner ik hvad de hedder rigtigt, men håber at i ved hvilke jeg taler om).
Det hvide snask minder om det køle pasta man får med zalman produkter.
Mine spørgsmål er så:
1. Hvordan fanden renser jeg min cpu, da jeg ikke tør sætte den i et andet mobo uden at jeg ved om det hvide snask er ledende? Den er nemlig helt fedtet ind i det i bunden ved alle pins'ne, så det er rimligt svært at tøre af jo.:(
2. Hvad er f****** er det hvide snask? ?:( :e :p
Mvh
Gadzilla :l