Moderator
Tilføjet: 09-11-2004 14:17:17
Svar/Indlæg:
5039/109
Nu har jeg endelig fået min com ud at køre igen. Og har fået taget et billede af den.
Jeg har selv malet det hele, kabinet, skærm, tastatur, mus og hørebøffer. Jeg har desværre kun dette ene billede i øjeblikket, men regner med at få nogle flere, så man også kan se indmaden. Lækker blåmetallic, jeg har brugt 4-5 dåser på, til 79 kr stk. Jeg synes resultatet er blevet meget godt, ingen løbere.
Moderator
Tilføjet: 09-11-2004 15:31:50
Svar/Indlæg:
5039/109
Det er nu ikke mit bord, det er slet ikke hjemme hos mig, det er på en skole i Hasle. Til net-party med 129 andre knægte. Men ok, mit bord har set sådan ud et par gange :e
Hmm hvorfor skal nørder altid reklamer med at de er NØRDER ja jeg tænker på alt rodet. det ser jo grumt ud mand det ligner sku en losseplads rundt om PC'en. selve PC'en ville jo stå meget flotter hvis der ikke var alt det rod til at fjerne blikket fra det det handler om. x(
Hehe AXE.... den slags er jo bare en del af LAN :P syntes da ikke det er så slemt igen... men ja computeren ville stå flottere uden alt det andet i billedet.. men sådan er der jo så meget...
AXE dont click this one :)
Skrald efter lille privat LAN :P lå da i det mindste ikke ved siden af computerne!
Men så skar jeg hul i toppen til en radiator og malede det blåt. Jeg kan godt lide blå, og så også at det hele er samme farve, det gør det lidt bedre.
Jeg købte det i Shag (en butik i Rønne) aka www.shag.dk Jeg fik det for 799kr nedsat fra 899 kr, fordi det havde stået på en hylde og at det var det sidste de havde. Det fejlede ikke noget, ham der ekspedere mig sagde at hvis jeg var kommet dagen efter skulle jeg have givet fuld pris, for der fik de nye hjem. Så jeg syntes jeg var lidt heldig.
Jeg er meget glad for min com, men jeg har konstant blå skærm :e
Det ser da meget cool ud! Skulle jeg sætte en finger må det være, at det ser lidt ud som om at malingen ikke dækker lige godt alle steder og - som allerede nævnt - at den ville fremstå flottere på en mindre rodet baggrund...
#21 At de har en kæreste til at købe tøj og rydde op efter dem?? :p