Jeg har ikke hørt om nogen der har fået låst alle pipes og vs op på et 6800LE, men har da hørt om en del stykker med 6800NU der har fået låst deres kort op.
Så det er jo nok bedst at tag et 6800NU og så være rimelig sikker på at kunne låse de sidste pipes og vs op.
Hvis de får det tilbage som du modtog det ved brug af fortrydelsesretten er der jo intet imod det. Så vidt jeg ved er de fleste kort låst på software niveau for at åbne flere pipelines, men skulle være nogen få unlocked (har ikke lige undersøgt hvordan det hænger sammen).
Gå ud fra du skal lodde og det kan ses. For det første er industriloddetin noget lort at arbejde med og for det andet vil den lak som printet er lakeret med blive sort så det vil kunne ses med mindre man er dygtig.
Shg sendte det tilbage til mig dagen efter jeg sendte det afsted til dem... Desværre sendte de til den forrige ejer ( epi^zepto ) Men han sendte self. Kortet videre til mig.
Det blev til et Gigabyte 9600 pro Ultra. Selvom de sendte mig det fuldstændig samme tilbage ( brugte spil kabler osv. ) Så lå der et nyt grafikkort i kassen og svuppede rundt. Den asiatiske pose var åben :o
Nåh skidt pyt, skulle til dagen efter. ( Havde jo sådan set også snydt shg A/S :e nåh. Anyways jeg fik mit kort :D ) Så klages ? Nej :)
#13 i 1600x1200 med max øjenguf kan man tydeligt se at de 256 mb gir pote, men i 1024x768/1280x1024 uden alt for meget øjenguf yder 128 mb næsten ligeså meget som 256 mb kort.