#5: jeg mene at et FX5200 kan godt kør CSS ved 1024, da jeg har prøvet det på min maskine, jeg kan også køre det på min bærbare som har intergret intel gfx
Jeg kører normalt med omkring 60-70 fps med mit 9800 XT med alt på high, uden AA, med trillenear filtering, vander på reflect world og uden V-sync.
Med de indstillinger kan jeg få den ned til omkring 35 fps i aztec hvis jeg ghoster op i hjørnet over for de to dobbeltsøre og kan se vandet. Og så rykker den op over 120 de steder hvor der ikke er så meget at lave, fx tunlen i italy.
Hvis jeg sætter AA og AF helt op (6x og 16x tror jeg), vandet til reflect all og V-sync spiller jeg ved mellem 40 og 50 fps.
Håber du kan bruge det!!! Hvad skal du btw bruge det til???
Hehe.. Min mor og far har lige fået deres nye "Gamer"-computer og der er et X600XT i er det godt til f.eks. CS Source? Hehe der er også 3års citymembership ved boomtown..! Det er en 3.2 GHz, 250GB HDD, X600XT, MX510 og en trådløs Microsoft, et tastatur fra fujitsu siemens lidt bærbar agtig, 2x512 MB ram, 17" TFT som kan køre 1280x1024...
->#32 Den er udmærket til prisen, da der er en TFT skærm med. Et x600xt er udmærket, men ikke så godt som et r9800pro :l
Det kan sagtens køre CS:S ;)
[Edit. PS3 er Pixelshader 3, hvor 9000-serien kun understøtter ps2 og x-serien ps2-b. Og mange nye spil kommer til at bruge ps3, så det i princippet skulel køre bedre på geforce6800 :)]
med mit radeon 9500 non pro, kører jeg med 120 fps, hvor den så falder lidt, men har en fps_max på 75 , får at gøre shittet mere stabilt, så man ik får den såkaldte fps drop lagg, :)...
efter en deal tweaking i min config, kører det ret nice ...
Tja jeg scorer 130+ i 1280x1024 x6 aa og trip af. Når jeg gamer oplever jeg da tit at fps dropper ned omkring de 30-40 stykker. Den svinger generalt mellem 30 og 120. Meen jeg spiller altid på maps med min. 32 spillere(helst 40+) og når der pludselig er 10+ spillere på skærmen og alle effects tja så rykker det sku. Men disideret HAK HAK oplever jeg meget sjældent.