Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 09:38:45
Svar/Indlæg:
2664/97
"Inde i alt hardware er der røg, og når røgen slipper ud af ens hardware, så virker det ikke mere" :(
Og nu er turen kommet til mit MAX3. Jeg forstår bare ikke helt hvorfor det er sket. Jeg havde sidet og spillet GTA i nogle timer, også bagefter sider og surfet en halv time da den frøs, og jeg ku lugte en lugt som er en hver nørds fjende. Kiggede og så de 2 små mosfets under grafikkortet (dem er bliver sat køleprofil på ved Hipro5 modd'et) Den ene var godt stegt, og den anden bare godt medtaget. Ventede så 10 min og startede computeren igen, men den gik ned efter 5 min. den stod og tændte og slukked hele tiden så slukkede hurtigt..
har så tænkt mig at sende det til RMA. Men da jeg ikk har min kvitering på den. Men den fik jeg tilsendt som PDF fil for laang tid siden, da jeg skulle sælge en cpu jeg havde købt sammen med bundkortet, sælger der sendte mig filen sagde at jeg sagtens kunne bruge den som dokumentation hvis jeg skulle have en RMA sag.. Men er der nogen der har prøvet det, det er hos SHG jeg har købt det :|
´Har tænkt mig at sende det der ind, men hvis de nu starter den op og den virker også de slukker igen med det samme uden at lade den køre, hva så?? Kan man ikk vedlægge en seddel med problemet, eller vil det være dumt?