jeg sidder og tester mit system og alt ser fint ud og giver ok nok scores indtil jeg når CPU multi-media Benchmark test hvor jeg får en ussel lav score der ligger på:
Integer iSSE2 14801 it/s Float iSSE3 23030 it/s
når jeg kigger på nogle af jer hardcore OCers system kan jeg se i får en langt højere score ind mig.
hvordan kan det være?? hvad der det præcis den test udføre når man køre den?? hvilket hardware er tilknyttet den test??
håber nogle af jer kan hjælpe..
P.S. det skal lige siges det er version 2003.7.8.73 af sisoftware sandra jeg bruger som er rimlig gammel... og hvor kan jeg downloade en freeware/shareware version af den nye version
kan der være noget galt med min cpu for min gamle 3,2 nortwood var en del hurtiger i CPU multi-media Benchmark men jeg vil da lige installere de nyeste driver når jeg kommer hjem
har lige kigget dine skore i profilen og de ligner da mine meget godt, synes da ikk de er lave, men nu kender jeg heller ikke så meget til det benchmark program, men hvorfor synes du de er lave, hvad burde du få?
jeg satte fsb til 250 =4000 mhz og der fik jeg kun 18500 og 29800 hvor andre scorre langt højere. prøv at kigge på lars han får 33014 og 47159 og det er ved 4321 mhz og jeg burde ikke ligge så langt fra som jeg gør :l
med min gamle 3.2 fik jeg omkring 40000 og 29000 ved 3840 mhz så jeg fatter ikke en skid af det hele prøv også at kigge på spiffen han nakker mig for hårdt.
Det er højst sandsynligt fordi du bruger en anden version af programmet... Prøv at bruge update funktionen inde i programmet... så kommer du til en hjemme side, hvor du kan dl'e den nyeste version helt gratis ;)