Nyt GFX.

Diverse d.  10. november. 2004, skrevet af tornberg
Vist: 195 gange.

tornberg
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2004 20:41:35
Svar/Indlæg:
480/124
Har lige fået et Geforco 6800GT Gainward med posten fra www.midtdata.dk
Da åbenede pakke og fik set nærmere fandt jeg ud af det ikke var helt nyt x(
Der var støv på de to blæser og plomberingen var brudt og vi snakker et nyt GFX.
Hvad vil der ske i sådan en situation ?:(

De vil højt sandsynlig anklage mig for ikke at ha' nok penge til at betale for det "nye" GFX.
Kan så sige det ikke er mine fedtfinger der har afsat fingeraftryg på cd'erne!

Det er Godt nok for ringe

BlAzKoWiCz
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 20:43:06
Svar/Indlæg:
2732/41
Send det tilbage inden 14 dage



Da_Ganja
 
Overclocker
Tilføjet:
10-11-2004 20:44:53
Svar/Indlæg:
149/3
du store kinesser Oo

wow what a way to get some money midtdata >_<, de havde vel lige en lidt brugt siddende i en maskine også tænkte de "hey lad os sælge den, da den er brugt kan det kun være gevinst"

enten vile jeg tage 9 volts bateriet frem eller så ringe og klage



MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 20:47:41
Svar/Indlæg:
2602/173
Der er kun en ting, ring til dem og spørg hvad det er for noget. Det kan sku ikke passe at man skal finde sig i den slags der.



MADZ
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 20:51:32
Svar/Indlæg:
2602/173
Man kan ikke stole på nogen af de leverandører idag. Dem jeg har mest tillid til er shg.dk og studiedata.dk



Lars
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 20:59:01
Svar/Indlæg:
3712/44
Jeg kan godt se at det er surt, men tænk lige over hvad I egentlig forventer at forhandleren skal stille op med de varer der bliver sendt retur i forbindelse med retur retten ved internethandel.

Personligt ville det ikke genere mig at udstyret havde været pakket op hvis 1) alt der skulle være med i kassen var der i ubeskadiget tilstand og 2) at der ingen fejl eller mangler var på varen eller det medfølgende software og 3) at der ikke var nogen forbehold mht. garanti.

Hvis det generer dig så meget kan du jo som nævnt bare returnere kortet indenfor 14 dage. Alternativt kunne du ringe til Midtdata og se om der var mulighed for at forhandle sig til en eller anden form for dekort.



RainMaker
 
Superbruger
Tilføjet:
10-11-2004 21:09:31
Svar/Indlæg:
637/15
en lille historie fra min hverdag, ang samme problem

jeg køber af et firma et Epox 8rda3+
det virker fint, og det kan absoulut det som
der kan forlanges, indtil det en dag syntes det skal
lave indianeren (noget med nogle røgsignaler)
tænker "shit!" og sender det til RMA,
der er bare lige det at jeg har sat de medfølgende
køleprofiler på Mosfets (de følge med de nye bundkort rev 3,x)
og skiftet kølepasta på chipsettet.
en af mine venner her fra siden køber et par dage efter jeg
sender mit ind, sit eget 8rda3+ (fra samme firma)
og hvad vælter ud af hans pakkedumper mit DEFEKTE! 8rda3+
. han ringer til deres stakkels tekniker, og det er ikke alt sammen
"jeg elsker dig" der blev sagt, dagen efter dumper der en seddel
ind af døren, som han bare skal klistre på kassen og sende den ind så han ar fri for porto...

så de er til at snakke med, hvis man tar det stilel og rolig ..



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
10-11-2004 21:12:24
Svar/Indlæg:
6624/113
#5 - Jeg skulle lige til at sige det samme.

Det er jo en problemstilling der virker begge veje. Vi ( nogen ) vil godt kunne returnere varer de reelt set har brugt i 13 dage, og så forventer de næste gang at varen er i tiptop_ny & ikke_udpakket_før stand.

Nogen SKAL det jo gå ud over med de returnerede ting - så hvorfor ikke lige #0? Ring til dem og spørg om det er et returneret kort.. Er det tilfældet, og dækker garantien fuldt ud + kortet kører som det skal, så er det bare fuld pive. Garantien dækker jo fra den dag du modtager kortet, idet det er kvitteringen der afgør det. ;)



tornberg
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2004 12:01:23
Svar/Indlæg:
480/124
Jeg har ringet til Midtdata, hvor de godt kunne problemet.
Jeg vil få en sedl med posten i morgen, som jeg kan klister på pakken og sende den retur samme dag.
Desværre har de ikke flere GFX af den type på lager så jeg skal vente indtil de har det på lager en gang i fremtiden :l



Dream4
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2004 12:05:34
Svar/Indlæg:
184/4
du kunne jo også bare vælge at beholde kortet, garantien dækker jo stadig, så kan egentlig ikke se problemet, har samme synsvinkel på det som #5 og #7, når du sender det kort tilbage ryger det bare ud til en ny forbruger.





#10
NPI
 
Superbruger
Tilføjet:
11-11-2004 12:41:32
Svar/Indlæg:
406/1
Jeps, jeg ville også vente lidt med at klage over den slags, -men jeg ville helt klart køre nogen meget udførlige tests af kortet. I tilfælde af jeg havde købt kortet for at modde det og/eller oc det ville jeg dog øjeblikkeligt sende det retur, for når jeg fjerner garantien fra et produkt så vil jeg gerne være sikker på kortet er i så god en stand som muligt.