Mit bundkort EPoX 8RDA+ fik en defekthed og gik i sort og jeg sendte det til RMA hos forhandleren da der stadig var garanti på lortet, det var kun 1½ gammelt nemlig. men nu har jeg ventet i lidt over 14 dage og de vil have jeg skal vente i ca. 14 dage mere. De undskylder med at det er pga. bundkortet skal sendes over til EPoX? de føre dog ikke mit bundkort mere men kan dette virkelig være rigtigt? og hvor kan man læse om sine rettigheder i denne slags garanti bytte sager når man har købt det over nettet?
Har så nu fundet ud af jeg måske selv kunne have skiftet de kondenstore som var defekt.
Sådan var det osse med mit Chaintech pis der havde en chipsæt blæser der larmede som bare fanden, gik ned i butikken og sagde det til dem, "ja, men så skal vi sende det til chaintech" - ja helt sikkert, "hej hej!"
det er da ufattelig. jeg er godt klar over at de ike længre føre kortet. men der vor jeg arbejder modtager vi den defekte vare fejltester den og hvis der så er fejl på varen for de noget tilsvarende elelr den samme i løbet af 1 uge... :-S