Blev slemt skuffet over messen. Jeg havde godt nok forventet at se noget hardware der var forholdsvis ukendt, og ikke gamle bundkort og kabinetter.
Der var så lidt nyt på den messe, at jeg tror en tur ned af Falkoner Allé ville have givet mig langt mere at se på. :(
Og med hensyn til OC's og hardwaretest stand... så ville det være rart hvis I havde sat tingene så man kunne se hvad I lavede, f.eks med et kamera og en projector.
Ud af alle standene var der 2 ting jeg syntes var fedt: Det var ved termaltakes stand, hvor der var et sammenfoldeligt tastatur, med udskiftelige taster... Det var en fed ting.
Og så var der en kopvarmer til USB...
Det var skuffende at finde så få nye produkter på en messe hvor mange de store var representerede...
Mere irreterende var det at se at NorthQ havde plagieret alle Zalmans produkter, helt ned til mindste detalje... Hvis jeg havde været fra Zalman, havde jeg givet dem en ordentlig røvfuld!
Hvis Dansk Computer Messe skulle vise strandarden for hvor vi står rent hardware messigt, er det dybt frustrerende at se.
De ting der plager mig var:
Hvorfor var størstedelen af det man kunne se, tomme papkasser.
Hvor var den nye generation af bundkort hos producenternes stande.
Hvad lavede AMD med en tom stand...
Jeg kommer ikke for at glo på papkasser og sidste generations hardware.
Vi har et stort problem i DK, hvis dette er vores bud på en computer messe...
Hvis jeg vil se gammelt hardware kigger jeg på edbpriser...
:x