Superbruger
Tilføjet:
11-11-2004 11:06:51
Svar/Indlæg:
30/10
Hej.
For ca. 3 uger siden købte jeg en købte jeg en ASUS K8V SE Deluxe bundkort samt en Amd64 3400+. Men den startede meget meget langsomt op og hvis jeg kørte et spil i window mode, så gik det også langsomt når jeg skulle surfe på nettet eller bare browse mine filer, men det kørte fint nok i selve spillet.
Jeg vidste ikke hvad der lige var galt, så jeg sendte den tilbage til shg.dk (stedet jeg købte dem). Jeg fik så en mail om at bundkortet var defekt, så tænkte jeg ok jeg får bare sendt et nyt.
Her for 2 dage sinde fik jeg tilsendt et nyt bundkort.
Nu fik jeg sat det sammen igår, men den starter stadig meget langsomt op.
Nu tænker i sikkert det er CPU'en, men nej for den sendte jeg også ind til SHG.dk og den var også defekt i følge SHG.dk, så jeg fik også tilsendt ny cpu som kom en uge før bundkortet.
Jeg ved med 100% sikkerhed at det ikke er meningen den skal starte så pisse langsomt op, da min ven har samme bundkort og samme cpu.
Nu vil jeg bare gerne vide hvad det kan være, om det kan være rammene (som køre 100% fint med min p4 2800mhz) eller hvad det nu kan være.
Rammene er: Performance Memory 2x 512DDR PC3200.
Hvis i har haft samme problem eller kender en person der havde problemmet, men fik løst det, så må i meget gerne hjælpe mig lidt.
Tak på forhånd.