Det er fedt! Har ikke gennemført det endnu, men er oppe på de 48% godt og vel - indtil videre kørt over 100 løb.. så det er klart større end NFSU hvor der kun var 112/113 løb så vidt jeg husker.
Her har du også muligheden for at køre frit, som #22 siger.
Det giver en meget federe fornemmelse af det hele.. du skal køre rundt i Bayview (hed det vist ;)) og finde diverse garager, hvor du kan tune din bil max! Du kan MEGET mere her end forgængeren!
Et eksempel:
To nye former for at køre ræs:
- Street X (hvilket er baner som Drift), der kører du ræs mod tre andre.. vær at bemærke er, at du bare skal skubbe dem så meget du kan, og helst køre fejlfrit, ellers kan du ikke vinde!
- URL (Underground Racing League), er ligesom det suveræne spil til PS One og PS2, GT (Gran Turismo).. Du kører på lukkede baner uden trafik og andet.. det gælder bare om at køre til, og så er priserne for sejr i netop de ræs ekstremt store!
Endnu en fordel ved NFSU2 er, at du kan få sponsorkontrakter! De kræver et vis antal sejre i nogle ræs som de har valgt, og nogle du selv vælger.. men præmiesummen er større desto længere du kommer. Jeg har pt fået 3 eller 4 kontrakter indtil nu..
Og så synes jeg selv, at det er MEGA nice der er kommet en Audi A3 :D
Mere info, så spørg løs ;)