hol.dk nede?

Hyggehjørnet d.  12. november. 2004, skrevet af System
Vist: 1360 gange.

System

Overclocker
Tilføjet:
12-11-2004 09:49:14
Svar/Indlæg:
0/11005
Hey

undrer mig over den de sidste par dage ik har virket hos mig..

får sådan en laban af en fejlbesked

"Microsoft OLE DB Provider for ODBC Drivers error '80040e14' "

er det min comp der spasser eller er der andre der os har problemer med samme fejl?

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 11:15:15
Svar/Indlæg:
4263/107
Jeg er 100% pisse ligeglad med om lamer-land nr. 1 er nede, hvis det er er det kun godt :)

MADZ

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 14:30:31
Svar/Indlæg:
2602/173
Det hvirker fint for mig.

Det der hjælper ikke fyren ..

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 16:27:36
Svar/Indlæg:
3329/182
#2 Nej, men så skulle han nok ikke have oprettet den i soap-box, hvor man helt sikkert gerne må have lov til at sige sin om end beskidte men velformulerede mening :p

"lamer-land" - LOL :e

Skal lige siges at jeg IKKE udtaler mig på crews vejne med den kommentar ;)

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
12-11-2004 17:02:03
Svar/Indlæg:
4263/107

Ja nemli' ja :e

Vi kan også kalde det "megaovern00blamervilderemeget-lamerland" :00 :p ;)

-GeeK-

Elitebruger
Tilføjet:
13-11-2004 10:35:55
Svar/Indlæg:
229/9
# 5 Det er jo let at lave aktivitet på et site, når der ikke er nogle regler for hvad man snakker om, og hvis du lige smutter forbi hol.dk vil du nok opdage oc.dk er noget mere seriøst.
Havde selv brugt hol et par måneder men så opdagede jeg oc.dk , og nu har jeg det meget bedre :p

DjeavleN

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2004 05:26:10
Svar/Indlæg:
2959/206
#7 - And yet.. Stadig så meget laming? :e

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2004 09:07:24
Svar/Indlæg:
4263/107

Det er da også f*cking sindsygt mange indlæg der slettes !!! :o :o :o

hol.dk = laming-sted nr. 1 i DK

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2004 11:53:05
Svar/Indlæg:
6624/113
Hol er et skræmmende eksempel på magtmisbrug, manglende opmærksomhed - og ikke mindst små snotungers slaraffenland for flaming.

Det er ikke alle - men det er MANGE.

Det er min personlige mening, baseret på mangeårig deltagelse i en masse forums - deriblandt osse hol.dk....

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2004 19:02:23
Svar/Indlæg:
3640/1231
:f 8) :e .oO( holder bare kaje) :p

Smash

Elitebruger
Tilføjet:
15-11-2004 20:15:07
Svar/Indlæg:
194/13
Nej, siden virker fint. - Der er nogle der har oplevet en bug, efter Hyggekrogen (svarer til Soap-Box'en) er blevet fjernet fra forumoversigten på forsiden permanent. De brugere der oplever bug'en, er de brugere der tidligere har valgt at få den frem i oversigten. - Jeg c/p'er lige et løsningsforslag:

Start med at gå inde på følgende side http://www.atcomputing.dk/em/f... da de færreste af jer bruger atcomputing.dk til at komme ind på siden bør i ikke have noget autologin på denne og i kan derfor starte med at logge ind.

Når i er logget ind så skal i redigere jeres profil og det i skal gøre er at vælge alle fora på listen i bunden og herefter trykke rediger. Der kan være eksempler hvor fejlen består selvom man har valgt et forum under hyggekrogen. Opstår denne fejl kan det løses ved at enten slå hyggekrogen fra eller ved at vælge ALLE fora på listen.

Når i har gjort dette kan i igen gå ind på HOL via det normale domæne.

Hvorfor opstår fejlen. Ja som jeg ser det kan koden ikke finde ud af det hvis hyggekrogen er det sidste forum der er valgt. Derfor vil i ved at midlertidigt vælge alle fora (eller vælge hyggekrogen fra) omgå denne fejl.

Derefter skulle det gerne virke.

RCH

Superbruger
Tilføjet:
24-11-2004 22:14:00
Svar/Indlæg:
3/0
hehe... tag da en bid brød til.. hol.dk dominere jo totalt indenfor hardware.. sitet er jo kæmpe stort og har en meget bred forbruger kreds.. eftersom at hol.dk har over dobbelt så mange hits om dagen vil der automatisk os komme et par tosser derind med en eller anden form for negativ eller lame holdning.. med over 14K hits om dagen imod OC's 6K kan i nok regne ud af der lamers blandt dem der vil gøre livet surt for mods... men mit favorit site er stadig hol.dk.. men har da stadig oc.dk og tweakup.dk i min favorites.

Thats my 5 cent.

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
24-11-2004 22:59:23
Svar/Indlæg:
14079/622
Hol.dk og deres lort...:P

Havde lavet et skide langt indlæg og så kunne jeg ikk eposte pga. min firewall.

Klam side.

->#Alle

Deltag i tråden på hol (hvis i gider at blive set derinde:e:e:e)

KRIGKRIGKRIG;)

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
24-11-2004 23:30:15
Svar/Indlæg:
4263/107

Har også lige postet, dog timeouter serveren (somehow ?)

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 00:16:44
Svar/Indlæg:
2694/107
ikke for at lyde som en idiot eller ligende. men jeg vil ikke deltage i denne krig. (som noget nyt)

folk skal have friheden at vælge deres interesser. mine er f.eks overclocking og der er sjovt nok derfor jeg er i dette fora.
hvis det var computer generelt der var min store interesse ville jeg naturligvis finde et fora der stiller mine behov indenfor den genre. Derved siger jeg at det er smag og behag hvilken af diverse sider man vælger. men jeg må give alle hol.dk brugerne ret i at der sandsynligvis er meget mere aktivitet på hol.dk (jeg er der en til to gange i måneden, og det er fordi at folk linker dertil) og jeg får desværre også det indtryk at der er en del umodende (nævner ikke alder) brugere som desværre kan ødelægge ethvert forum. Hvor imod at oc.dk er en side med meget dedikerede mennesker som virkelig kender deres hardware og kan samle en computer fra bunden og samtidigt sige hvilke modstande og transistore der skal bruges til et voldmod i søvne. det finder man godtnok ikek andre steder.
men Overclocking.dk ER en mindre side med færere brugere end hol.dk fordi at overclocking kun er en "underafdeling" af computerverdenen. lige præcis derfor jeg er på denne side er at jeg kan få svar på mine spørgsmål om overclocking af danmarks bedste overclockere.
bare for at nævne nogle få.

Sajmon. han er jo hele overclocking.dk´s vandmand. har man et vand-problem (ikke noget med vvs) så er han manden man skal snakke med.

Lars. han er den syge gut med alt for mange penge ;) men han ved da hvad han laver og kommer ofte med meget god information og egne erfaringer. Som i mine øjne er en virkelig god inspiration i mine øjne.

Rododendon. tja... den skøre gør-det-selv-mand der pt. har det højeste clock for en 1700+ her på overclocking.dk som er på hele 2948MHz. hvilket er en clockprocent på hele 101%!!

Jeg kan blive ved. men jeg vil ikke sidde oppe hele natten for at skrive en biografi på alle de ca. 9000 bruger herinde.
håber både jer hol.dk og overclocking.dk brugere forstår min pointe.

/Ash

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 09:51:12
Svar/Indlæg:
6052/189
Find 5 fejl:

HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en gude-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en gude-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en gude-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en gude-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en gude-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side
HOL.dk er en skod-side

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 10:02:35
Svar/Indlæg:
4263/107

Aaarh... Jeg troede sgu' ellers du var til mere end det... (:00) :e

"HOL.dk er en gude-side" * 5 stk. gætter jeg på :p

phg

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 12:51:20
Svar/Indlæg:
1399/43
#20 og #21
og i syntes i er mere seriøse end folk på HOL ?????
2 brugere med over 2000 post hver som burde borge for at i vidste hvad i snakkede om.
og så kommer i med sådan en gang ævl,ja i er godt nok meget bedre end brugerne på hol det kan jeg godt se :l :l :l

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 14:59:17
Svar/Indlæg:
4263/107

Hvis jeg skal gentage mig selv (endnu engang):

Dette <B>ER</B> Soap-Box dvs. formuleringerne behøver ikke at være "stuerene".

Havde den ligget i en hvilken som helst anden kategori (undtaget af OT, den er dog næsten lukket ned) ville det have været helt uacceptabelt, men igen: S O A P - B O X

Den er defineret således (hvis I gad læse reglerne):

"<I>Kritisér idéer og ikke personer. Hvis i skal lave <B>mudderkastning</B>, så er det i soapboxen det foregår. Man må gerne gå amok og rase lidt ud, men det skal stadigt være inden for rimelighedens grænser."</I>

[Edit] Antallet af posts har INTET at gøre med om man derved ved en masse.
Der findes folk med 400 posts som udelukkende siger saglige og respektable ting, og så finder der folk med 4000 posts som er lige til at lukke op og skide i. x(

|Ash

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 17:21:13
Svar/Indlæg:
2694/107
som alle ved skal man ikke skære alle hårene over med en kam. der er undtagelser. og som sagt før er dette en soap-box hvor det er tilladt at skrive hvad man nu ellers lyster. og jeg mener på det grusommeste at jeg har gjort klart hvad mine meninger om det hele er.
og det staves stadig www.overclocking.dk .
men #24
du kommer ind på dette forum uden at give digselv til kende, udover en hol.dk bruger, og derved må jeg desværre sige at du er med til at os på overclocking.dk syntes at hol.dk er til tider barnlig.

/Ash

phg

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 17:26:21
Svar/Indlæg:
1399/43
"Der findes folk med 400 posts som udelukkende siger saglige og respektable ting, og så finder der folk med 4000 posts som er lige til at lukke op og skide i."

ja lige i øjeblikket tilhører du ihverfald den sidste kategori,jævnfør
"Man må gerne gå amok og rase lidt ud, men det skal stadigt være inden for rimelighedens grænser."

x( x(

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 19:37:58
Svar/Indlæg:
4263/107

Det er en grænse der bliver sat af moderaterne, og foreløbigt har denne tråd ikke tilnærmelsesvis været nærheden af nogen grænse.

Faktisk har jeg kun oplevet at der bliver modereret i tråde i SB pga. en bruger har været ufatteligt dum (læs: personlige angreb uden nogen grund til det), og senere også nåede at få nedlagt sin bruger (endda af 2 gange i et af tilfældende).

For lige at gøre det kort: AFAIK er der faktisk ingen grænser i SB - kun hvis de personlige angreb (dette er pt. en upersonlig tråd) bliver af en sådan karakter at det bliver nødvendigt at lægge en dæmper på gemydterne :p

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
25-11-2004 21:07:59
Svar/Indlæg:
1536/33
-> #26

Hvad brokker du dig over ? Det er jo skåret ud i pap og papir at dette er Soap-Box !

Jeg syntes det er lidt sjov som den her mindre "krig" mellem Oc.dk og hol.dk opstår ! Hol.dk fatter ikke at det er soap-box og begynder vildt at forsvare sig med kommentare som "vi er de bedste " ol. Fra Oc.dk's side ser man folk, som lige fortæller hvordan Oc.dk hænger sammen. Hvilket er fint, siden denne misforståelse er opstået. Og så ser man indlæg som #24, som ikke har givet sig 4 ½ minut til at læse begge tråde på Oc.dk og Hol.dk , og derved mistolker/misforstår.

Mvh.

Andy

phg

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 21:46:46
Svar/Indlæg:
1399/43
#28 hvor er det lige jeg brokker mig,jeg påpeger bare at et par stykker her inde ikke skal sidde og råbe op om at de syntes de er bedre end folk fra hol,med hensyn til din kommentar om at folk her på oc.dk prøver at forklare hvordan oc.dk hænger sammen
ja det kan jeg sørme se de gør kik bare lidt på postene i denne tråd.(og ja jeg ved godt efterhånden vi er i SOAP kategorien)
den eneste der har noget fornuftigt at komme med er ASH

og til sidst vil jeg lige sige at selv om det lyder som om jeg forsvarer hol her er det ingenlunde tilfældet
jeg poster på 4 forskellige forums,enten prøver at hjælpe eller hvis jeg selv har et problem,vælger jeg det forum hvor jeg tror jeg får det bedste svar,hvilket også har været tilfældet herinde hvor jeg er blevet hjulpet mange gange :p

Stamps

Elitebruger
Tilføjet:
25-11-2004 23:37:16
Svar/Indlæg:
4263/107

Hvorfor navnet "Lyd fra Hol.dk" ?:(

Det lyder endnu mere GAY !

(dumt spørgsmål, dumt svar)

Carpe^Diem

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 00:00:10
Svar/Indlæg:
1155/43
Jeg har ikke gidet læse hele denne tråd igennem da jeg efter de 20 første indlæg virkeligt er skuffet over visse brugeres indlæg(de bør vide hvem de er).

Et er at jeg som default har ment at hol.dk, ikke har kunne bruges til ret meget andet end salg af hardware til overpriser(nej dette er ikke flaming, bare min mening om hol.dk og der er som bekendt ligeså mange meninger som mennesker på denne jord)

Men at i, og her mener jeg de regelmæssige brugere af oc.dk, sætter sig ned på dette niveau, er mig ubegribeligt, og jeg skammer mig oprigtigt!

Hvorfor starte en sådan flamewar ? Hvem vinder ? Der er kun tabere fra min synsvinkel, og de største tabere, er dem så burde vide bedre!

Andy.

Superbruger
Tilføjet:
26-11-2004 00:38:31
Svar/Indlæg:
1536/33
Ja, nu gider jeg sku' ikke være venlig mere.... Hol.dk fatter bare ikke at dette er Soap-boxen og denne tråd ikke er oprettet til brug af flaming af Hol.dk, det har den så udviklet sig til. Seriøst hvis man læser overstående tråd igennem, så har de INTET forstået :00 :l damn...... Forstå det da nu Hol.dk ! Come on !

NoNig

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 01:51:03
Svar/Indlæg:
23132/740
-> Alle

Ro på.

"Krigen" med Hol.dk har i ikke noget hol(d) i virkeligheden. Der er blot tale om lidt kollegial fløjdannelse, ikke mere. At der er folk som ikke kan skelne imellem almen spøj, og dyb seriøsitet.

Tjah. Jeg kan kun sige som Carpe. Jeg er lidt skuffet.

Skuffet på samme måde, som når folk stolt påstår at de er AMD-racister eller Intel-racister, eller bare hader en anden fordi at de holdet med Brøndby.

Seriøst.

Det er sgu bare for sjov, og jeg (personligt) har aldrig ment noget ond når jeg taler "ned" om hol.dk. Jeg har et par bekendte der holder til derinde, og om hvorvidt brugerne eller indholdet er sagligt eller ej er ligegyldigt.

Det værste er når vores "egne" leger børnehave og kaster med mudder.

Stop det! :l

Det er sgu pinligt for os andre... :r

Tag en dyb indånding og tal pænt til, og om hinanden. Det gælder både på oc.dk, men også oc.dk og hol.dk imellem :i :D

phg

Elitebruger
Tilføjet:
26-11-2004 16:48:49
Svar/Indlæg:
1399/43
nu har jeg gentagne gange blevet gjordt opmærksom på at dette er soap-box
indlæget fra hol liger i deres hyggekrog (som bruges til det samme som soap-box)
mener du dermed at oc.dk gerne må skabe sig i deres soap-box men hol brugerne er uinteligente når de gør det samme i deres hyggekrog.